جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

توقف کرونا لارستان در پله 52/راه اندازی نقاهتگاه و دستگاه تست کرونا در روزهای آینده

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان از عدم ابتلا به بیماری کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: در روزهای آتی مسئله نقاهتگاه حل می شود. به گزارش میلاد…

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان از عدم ابتلا به بیماری کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: در روزهای آتی مسئله نقاهتگاه حل می شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر محمدحسین کریمی ضمن عرض تبریک به مناسبت نیمه شعبان و میلاد حضرت صاحب‌الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) اظهار داشت: با رعایت پروتکل های بهداشتی و همکاری های مناسب مردم با دانشکده‌علوم‌پزشکی و مجموعه بهداشتی درمانی، در سه روز قبل هیچ مورد مثبتی از ابتلا به کرونا نداشته ایم.

وی تصریح کرد: از این بابت جای خوشحالیست اما باید توجه کنیم که در دو روز آینده که تعطیلات را در پیش داریم، عدم مورد مثبت سبب تصور غلطی مبنی بر شکست بیماری نشود و همچنان مردم در منزل بمانند تا بتوانیم در زمانی نه چندان دور جشن پیروزی بر کرونا را داشته باشیم.

دکتر کریمی خاطر نشان کرد: ذکر این نکته را ضروری می دانم که با همکاری مسئولین شهرستان و پیگیری های انجام شده، در روزهای آتی مسئله نقاهتگاه حل می شود و از این بابت می‌توان به مردم خدمات بهتری را ارائه کرد و همچنین دستگاه تست کرونا را در منطقه راه اندازی می کنیم که این خود نکته نوید بخشی است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۴:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “توقف کرونا لارستان در پله 52/راه اندازی نقاهتگاه و دستگاه تست کرونا در روزهای آینده”

  1. ناشناس گفت:

    چندین روز هست جواب نمونه ها به لار دادهنشده .این گزارشات فقط منجر به دلخوشی الکی مردم میشود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین