چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

تقاضای نجیب زاده جهت توجه به راههای جنوب فارس

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان عقب‌ماندگی راه‌های مناطق جنوبی فارس را تاریخی دانست و خواستار تلاش بیشتر برای رفع این عقب‌ماندگی شد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان عقب‌ماندگی راه‌های مناطق جنوبی فارس را تاریخی دانست و خواستار تلاش بیشتر برای رفع این عقب‌ماندگی شد.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از ایسنا، علی‌اکبر نجیب‌زاده در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی با اشاره به وضعیت نامناسب راه‌ها در جنوب استان فارس، گفت: منطقه لارستان نیز از عقب‌ماندگی در حوزه راه بی‌بهره نمانده است. وی، جبران عقب‌ماندگی در این حوزه را نیازمند تلاش و همدلی دلسوزانه‌ دانست و گفت: امیدواریم با تزریق اعتبارات مناسب، کمبودها و نواقص جبران شود.

نجیب‌زاده با تاکید بر اینکه راه یکی از مهمترین عوامل موثر در توسعه محسوب می‌شود، افزود: راه‌های استراتژیکی در شهرستان لارستان و جنوب استان فارس وجود دارد که لازم است به شکل مطلوبی توسعه یابند. توسعه راه‌ها و استانداردسازی و چهاربانده شدن مسیرهای دسترسی اصلی، علاوه بر تاثیر مثبت اقتصادی بر استان فارس، در بحث ملی نیز تاثیرگذار خواهد بود. معاون استاندار فارس بیان کرد: توجه بیشتر به مناطق کمتر برخوردار و عملکرد مناسب مسئولین در این زمینه، ذهنیت بی توجهی به برخی مناطق جنوب فارس را از میان بر می‌دارد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین