چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

توزیع 8000 بسته غذایی در لارستان

مسول بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان از توزیع ۸۰۰۰ هزار بسته غذایی در قالب در لارستان خبر داد. محسن چرخی در گفت و گو با میلاد لارستان اظهار داشت: پس…

مسول بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان از توزیع ۸۰۰۰ هزار بسته غذایی در قالب در لارستان خبر داد.

محسن چرخی در گفت و گو با میلاد لارستان اظهار داشت: پس از بیانات مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان مبنی بر به راه انداختن رزمایش گسترده کشوری برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا، خیرین و موسسات خیریه در تمام شهرها و روستاها روحیه ایثارگری و انفاق خود را به نمایش گذاشتند و با تمام توان وارد عرصه شدند که تاکنون کمک های بسیار خوبی جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه با همت خیرین و مشارکت اقشار مختلف مردم تاکنون ۸ هزار بسته  معیشتی بین نیازمندان و افراد بیکار شده ناشی از کرونا در سطح شهرها و روستاهای لارستان توزیع شده است، افزود: ارزش تقریبی این کمکها بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان است.

مسوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان با اشاره به اینکه علاوه بر بسته های غذایی، بیش از ۱۰ میلیون تومان کمک های نقدی بین اقشار آسیب پذیر جامعه توزیع شده است، تصریح کرد: در توزیع این کمک ها سعی شده به سمت خانوارهایی سوق داده شود که بر اثر بحران ناشی از بیماری کرونا، شغل خود را از دست داده اند.

این مسوول با بیان اینکه کار شناسایی افراد واجد شرایط بر عهده بسیجیان از طریق پایگاههای مقاومت مستقر در هر محله و مسجد واگذار شده است، خاطر نشان کرد: این کمک ها پس از بسته بندی توسط بسیجیان همان محله توزیع می شود.

چرخی با اذعان به اینکه محتوای هر بسته شامل برنج، حبوبات، عدس، نخود، لوبیا، ماکارونی، کنسرو ماهی و لوبیا، رب گوجه فرنگی، روغن مایع، مرغ یا گوشت بوده است، ادامه داد: تاکنون نزدیک به ۸۰۰ کیلوگرم گوشت در قالب طرح های کمک مومنانه و رسم برادری در سطح شهرستان لارستان توزیع شده است.

مسوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان بابیان اینکه این شماره‌حساب و کارت به تائید امام‌جمعه، فرماندار ویژه لارستان و دیگر اعضای ستاد رسیده است، اضافه کرد: این شماره‌حساب به‌عنوان تنها شماره‌حساب رسمی و مورد تائید ستاد برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی خیرین نیک‌اندیش و مردم نوع‌دوست در نظر گرفته‌شده است تا اقدامات در سایه یک وحدت رویه و انسجام و باکیفیت و کمیت مناسب انجام شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۷:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین