شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 49 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

کرونا، نفس 79 استان فارسی را گرفته است

با شناسایی ۸۰ مورد ابتلا جدید به کووید ۱۹ در فارس آمار مبتلایان به سه هزار و ۳۶۱ نفر رسید. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و…

با شناسایی ۸۰ مورد ابتلا جدید به کووید ۱۹ در فارس آمار مبتلایان به سه هزار و ۳۶۱ نفر رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بررسی هزار و ۲۳۳ نمونه آزمایشگاهی در ۲۴ ساعت گذشته و تشخیص ۸۰ مورد مثبت در استان فارس خبر داد.

عبدالرسول همتی گفت: استان فارس از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، با بررسی بیش از ۳۴ هزار نمونه آزمایشگاهی، در کشور در جایگاه نخست قرار دارد.

وی، آمار کنونی مبتلایان در استان فارس را ۳ هزار و ۳۶۱ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد، ۷۵۴ نفر با بهبودی کامل، از مراکز درمانی ترخیص شده اند و هزار و ۹۰۹ نفر نیز به علت شرایط مساعد جسمی در قرنطینه خانگی هستند که سلامت آنان به طور منظم مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

همتی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته دو مورد فوتی در شیراز بر اثر ابتلا به این بیماری گزارش شده است که هر دو مورد خانم و از شهرستان‌های شیراز و کازرون با بیماری زمینه‌ای بودند، ادامه داد: بر این اساس آمار مرگ و میر در استان، تاکنون ۷۹ مورد بوده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز یادآور شد: از مجموع آمار مبتلایان روز گذشته تا کنون، ۲۳ مورد مربوط به شیراز، مرودشت ۶ نفر، کوهچنار و مهر هرکدام ۵ نفر، کازرون، سپیدان و ارسنجان هرکدام ۴ نفر، اقلید و پاسارگاد هر کدام ۳ نفر، داراب ۲ مورد خرمبید، استهبان و بختگان هرکدام یک مورد بوده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۹:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین