پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

توزیع 2000 بسته غذایی رمضانیه توسط خیرین گمنام در لارستان

کار توزیع ۲ هزار بسته غذایی رمضانیه که توسط جمعی از خیرین گمنام تهیه‌شده است، در نقاط مختلف شهری و روستایی لارستان آغاز شد. مسعود شجاعی در گفت و گو…

کار توزیع ۲ هزار بسته غذایی رمضانیه که توسط جمعی از خیرین گمنام تهیه‌شده است، در نقاط مختلف شهری و روستایی لارستان آغاز شد.

مسعود شجاعی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان به‌عنوان یکی از مجریان و نماینده خیرین تهیه بسته‌های غذایی رمضانیه اظهار کرد: باهمت جمعی از خیرین که حاضر به فاش شدن نامشان نیستند، تعداد ۲ هزار بسته غذایی تهیه‌شده است.

وی با اشاره به اینکه هدف این خیرین تأمین نیازهای اولیه و اساسی افراد و خانواده‌های آسیب‌دیده ناشی از کرونا و همچنین محرومین و نیازمندان است، افزود: کار بسته‌بندی این اقلام غذایی با همکاری گروه‌های مختلف مردمی در سالن ورزشی تختی شهر لار انجام‌شده است.

شجاعی بابیان اینکه برای تهیه این ۲ هزار بسته معیشتی که در قالب طرح رمضانیه تدارک دیده‌شده، ۵۰۰ میلیون تومان هزینه صرف شده است، تصریح کرد: ارزش هر یک از این بسته‌ها، ۲۵۰ هزار تومان است.

این فعال اجتماعی اقلام موجود در هر بسته را شامل برنج، روغن، ۲ عدد کنسرو لوبیا، ۲ عدد تن ماهی،  ۲ بسته ماکارونی، ۲ بسته قند، ۲ بسته شکر، ۲ قوطی رب گوجه اعلام کرد و یادآور شد: این بسته‌ها علاوه بر توزیع در مراکز بخش‌ها و روستاهای تابعه لارستان، در مراکز امدادی و خدماتی و حمایتی توزیع می‌شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۶:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین