پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 55 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

بازپس گیری ٣٤ هكتار از اراضی ملی در شهرستان گراش

مدیر کل راه وشهرسازی لارستان از حساسیت های موجود در خصوص اراضی ملی و انجام اقدامات پیشگیرانه با هر گونه تخلف عمدی و سهوی و تصرف اراضی ملی در جهت…

مدیر کل راه وشهرسازی لارستان از حساسیت های موجود در خصوص اراضی ملی و انجام اقدامات پیشگیرانه با هر گونه تخلف عمدی و سهوی و تصرف اراضی ملی در جهت باز پس گیری از متصرفان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، محمدرضا باقری فرد با تاکید بر حفظ و نگهداری اراضی ملی نیز خاطر نشان کرد: با توجه به اولویت کاری اداره کل راه وشهرسازی لارستان در برخورد قاطع برای تحقق این امر، در برخورد قانونی و مقابله با سودجویان زمین هیچگونه اغماض و چشم پوشی نخواهیم داشت و با احساس مسئولیت و مشارکت مردم و همچنین حمایت مسئولان قضایی و انتظامی در حفظ و نگهداری بیت المال تلاش می کنیم .

باقری فرد درخصوص رفع تصرف اخیر در سطح شهرستان گراش اظهار داشت : اين اداره كل با بررسى تخلفات صورت گرفته و تشكيل پرونده براى اين اراضى و انتقال آن به مراجع قضايى و حسب دستور دادستان محترم ، تعداد ٤ فقره به مساحت ٣٤ هكتار به ارزش ٣٤٠ میلیارد ریال از ید متصرفین خارج شد.

وی ادامه داد : از آنجایی که زمین جز سرمایه های ملی و مربوط به تمام آحاد مردم و نیز نسل های آینده در جهت توسعه شهری است ، بایستی حفاظت و نگهداری از این نعمت‌های خدادادی همکاری و مساعدت همه اقشار جامعه را در پی داشته داشته باشد .

مدیرکل راه وشهرسازی لارستان تصریح کرد: به منظور حفاظت از اراضی دولتی و حفظ حقوق بیت المال در صورت مشاهده هر گونه اقدامی مبنی بر تصرف اراضی دولتی سریعا مراتب را به یگان حفاظت از اراضی مستقر در اداره کل راه وشهرسازی لارستان به شماره ٠٧١٥٢٢٥٥٦٤٠ در میان بگذارند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین