یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 49 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

کلیپ کوتاه “تانک و کرونا” لارستانی ها مورد استقبال یک سایت آسیایی قرار گرفت

کلیپ کوتاه تانک و کرونا که چندی پیش توسط عدنان دلخسته با همکاری احسان فرنام و با هنرمندی آیت بی غم تهیه و انتشار یافته بود مورد توجه یکی از پایگاه…

کلیپ کوتاه تانک و کرونا که چندی پیش توسط عدنان دلخسته با همکاری احسان فرنام و با هنرمندی آیت بی غم تهیه و انتشار یافته بود مورد توجه یکی از پایگاه های خبری جنوب شرق آسیا قرار گرفت. این کلیپ که در روز ۲۰ آوریل یعنی حدود ۲۰ روز قبل در اینستاگرام عدنان دلخسته انتشار یافته توانست در مدت کوتاه بیش از ۷۵۰۰۰ بازدید را از سراسر دنیا به خود اختصاص دهد.

به گزارش میلاد لارستان سایت اندونزیایی KOMPAS‌ در توضیح این کلیپ بیان داشته: یک کلیپ کوتاه ویدئویی تانکی(ویروس کرونا) را نشان می دهد که هدفش ضربه زدن به مردی است که به سرعت و تنها برای چند ثانیه و به منظور قراردادن کیسه زباله به بیرون، از خانه اش خارج شده  و سریعا به خانه برمی گردد.

در ادامه توضیح در خصوص این کلیپ آمده است:‌ شخص مورد نظر  به نظر می رسد پروتکل های ایمنی و مراقبت از کرونا ویروس را رعایت نموده و ضمن استفاده از ماسک هر دو دست خود را نیز با دستکش پوشانده اما بسیار نگران می باشد چرا که هر لحظه امکان دارد این تانک ویروس کرونا به وی حمله نموده و وی را مورد اصابت گلوله خود قرار دهد.

از سوی دیگر در توضیح این کلیپ در اینستاگرام عدنان دلخسته آمده است:‌ “‌اگر حکومت نظامی هم بشود عده ای باز بی دلیل بیرون می روند”

اگرچه تمام صحنه های این کلیپ واقعی اند اما عدنان دلخسته تهیه کننده این کلیپ در خصوص آن بیان داشته که به فرم ویدئویی VFX made‌  (ویژوال افکت ، VFX یا جلوه های ویژه بصری) ساخته شده است. وی که توضیحاتش را امروز شنبه ۲۰ اردیبهشت(۵ ماه می میلادی) در اختیار سایت KOMPAS‌ قرار داده اضافه می کند:اگرچه مردم با دیدن این کلیپ می خندند اما هدف این کلیپ تلاش بیشتر جهت مراقبت و ماندن آنها در خانه به منظور مراقبت از کرونا ویروس می باشد.

وی می گوید مردم به جای ناراحتی از مشاهده این کلیپ که در ۲۰ آوریل بارگذاری شده سعی می نمایند کماکان در منزل خود مراقبتی انجام دهند.

به گزارش میلادلارستان البته این ویدئو تنها کلیپی نیست که دلخسته در صفحه اینستاگرام خود بارگذاری نموده و پیج وی کلیپ های زیبای دیگری نیز دارد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۶:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین