یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

فارس شهرستان قرمز کرونا ندارد

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مبارزه با کرونا گفت: از میان ٣۶ شهرستان استان فارس ٢٧ شهرستان سفید اعلام شده اما در استان شهر قرمز شیوع کرونا وجود ندارد….

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مبارزه با کرونا گفت: از میان ٣۶ شهرستان استان فارس ٢٧ شهرستان سفید اعلام شده اما در استان شهر قرمز شیوع کرونا وجود ندارد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا قاسم پورجانشین استاندار فارس در ستاد استانی مبارزه با کرونا بیان کرد: در استان فارس شهرستانی که از نظر شیوع کرونا دارای وضعیت قرمز باشد وجود ندارد و شهرستان شیراز نیز براساس طبقه بندی این بیماری دارای شرایط زرد رنگ است.

او، تصریح کرد: با توجه به اینکه استان فارس دارای ٣۶ شهرستان بوده و براساس اطلاعاتی که ستاد ملی مبارزه با کرونا صادر کرده وضعیت ٢٧ شهرستان استان فارس وضعیت سفید اعلام شده، بر همین اساس نسبت به بازگشایی مجدد مساجد و برگزاری نماز جمعه با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی اقدام شده است.

قاسم پور ادامه داد: اعلام وضعیت سفید در برخی از شهرستان‌های فارس به آن معنا نیست که دیگر خطر گسترش ویروس کرونا در فارس از بین رفته بلکه کرونا همچنان در فارس وجود داشته و مردم ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد تاکید و منتشر شده وزارت بهداشت در تعاملات خود هستند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین