شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

نمایندگی خانه مطبوعات در لارستان افتتاح می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان گفت: در راستای برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات در لارستان، نمایندگی خانه مطبوعات در لارستان افتتاح می شود. سید علی اصغر رفعت حقیقی  اظهار…

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان گفت: در راستای برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات در لارستان، نمایندگی خانه مطبوعات در لارستان افتتاح می شود.

سید علی اصغر رفعت حقیقی  اظهار داشت: پس از پیگیری‌های به عمل آمده مجوز های لازم برای برپایی دفتر خانه مطبوعانت در لار اخذ شد و این دفتر روز چهارشنبه ۱۶ دیماه سال جاری با حضور معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد فارس و اساتید حوزه روزنامه نگاری و همچنین نماینده خانه مطبوعات استان فارس و مسئولان شهری،در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان افتتاح خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اهالی مطبوعات از حوزه جنوب فارس (خنج،زرین دشت ،مهر ،لامرد،گراش،قیر و کارزین و اوز)در این جلسه حضور خواهند داشت.

رفعت حقیقی در ادامه از برگزاری کارگاه آموزشی خبرنگاری با حضور اساتید استانی خبر داد و افزود: شرکت کنندگان در این کارگاه گواهینامه معتبر دریافت خواهند کرد.

به گزارش میلادلارستان ویه نقل از مهر رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان گفت: صبح روز پنجشنبه ۱۷ دیماه نیز معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در یک نشست خبری به پرسش اهالی مطبوعات و ابهامات آنان پاسخ خواهد داد

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین