یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

نمونه گیری تست کرونا از دانشجویان دانشکده علوم پزشکی لارستان

از کلیه دانشجویان دانشکده علوم پزشکی لارستان، در بدو ورود به خوابگاه های دانشجویی تست کرونا گرفته شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی…

از کلیه دانشجویان دانشکده علوم پزشکی لارستان، در بدو ورود به خوابگاه های دانشجویی تست کرونا گرفته شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، با همکاری مرکز بیماری های واگیر معاونت بهداشتی و در راستای بازگشایی دانشکده علوم پزشکی لارستان، در بدو ورود به خوابگاه ها نمونه گیری تست کرونا از تمامی دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشکده پرستاری حضرت زینب (س) و دانشکده بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان جهت بررسی به روش Real Time PCR گرفته شد.

دکتر زهرا کشتکاران معاون آموزشی، تحقیقات و دانشجویی فرهنگی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: به منظور پیشگیری از ابتلای دانشجویان به ویروس کرونا و بررسی صحت سلامت دانشجویان دانشکده علوم پزشکی جهت سکونت در خوابگاه ها و شرکت در کارآموزی، در بدو ورود به خوابگاه ها از کلیه ی دانشجویان نمونه گیری تست کرونا (کووید ۱۹) انجام پذیرفت.

وی ادامه داد: با توجه به گروه بندی دانشجویان جهت ادامه ی تحصیل در این نیمسال، در این مرحله نمونه گیری نیمی از دانشجویان صورت گرفت که نیروهای معاونت بهداشتی با حضور در خوابگاه های دانشجویی از ۴۰ نفر دانشجوی دختر و ۵۴ نفر از دانشجویان پسر دانشکده پرستاری حضرت زینب (س) و همچنین ۱۰ نفر از دانشجویان دختر و ۱ نفر از دانشجویان پسر دانشکده بهداشت اوز علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی علوم پزشکی لارستان که جهت شرکت در کارآموزی در لار و شیراز مشغول به گذراندن کارآموزی می باشند، جهت انجام تست کرونا به روش Real Time PCR نمونه گیری شد.

همچنین این مسئول بیان داشت : تا زمان اعلام نتیجه تست، دانشجویان با حضور در اتاق های خود در خوابگاه، شرایط قرنطینه را رعایت می کنند.

در پایان گفت: جهت رعایت طرح فاصله گذاری و رعایت پروتکل های بهداشتی در فضاهای خوابگاهی و محیط های آموزشی دانشجویان دانشکده علوم پزشکی لارستان، نیمی از دانشجویان از تاریخ ۱۷ خرداد لغایت ۴ تیر و بقیه ی دانشجویان از تاریخ ۷ لغایت ۱۸ تیر جهت ادامه ی فرایند تحصیل نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در خوابگاه ها و محیط های آموزشی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی دانشکده علوم پزشکی لارستان حضور خواهند یافت.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۵:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین