شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

تغییر در مدیریت آبفا دو بخش لارستان، اکبرنژاد به بیرم رفت؛ کوهنورد به عماد شهر آمد

جلسه تودیع و معارفه روسای آبفا عماد شهر در بخشداری این شهر و با حضور مسئولان مسئولان عماد شهر و صحرای باغ،مدیربت آبفا لارستان،معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفا…

جلسه تودیع و معارفه روسای آبفا عماد شهر در بخشداری این شهر و با حضور مسئولان مسئولان عماد شهر و صحرای باغ،مدیربت آبفا لارستان،معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفا استان فارس،رئیس دفتر مدیرعامل و مدیر روابط عمومی آبفا فارس و مدیر روابط عمومی آبفا استان فارس برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از کانال خبری صدای صحرا، در ابتدای این جلسه علمدار بخشدار صحرای باغ در سخنانی به یکپارچه شدن شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی اشاره کرده  و افزود : در جهت سرعت بخشیدن به آبرسانی روستا‌ها و استفاده بهتر از همه امکانات موجود از جمله منابع انسانی، ظرفیت‌های تخصصی و منابع مالی ، یک شرکت به نام آب و فاضلاب استان‌ها تشکیل شده وظایف دو شرکت روستایی و شهری را به صورت یکپارچه به انجام خواهد رسید.

وی ضمن تشکر از زحمات چندین ساله اکبرنژاد در زمان تصدی مسئولیت آبفا عمادشهر، کوهنورد را از نیروهای جوان و متخصص عنوان کرد و افزود ان شاالله با کمک و تعامل و همکاری رؤسای ادارات،دهیاران و شوراهای اسلامی شاهد رشد و شکوفایی این بخش باشیم.

نیکنام معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفا فارس نیز در سخنانی گفت : با تعامل و همکاری هم مشکلات این بخش را در راستای هدف عالیه نظام که همان خدمت به مردم است را انجام خواهیم داد.

در خاتمه از رحمات ۳۰ماهه اکبرنژاد در ریاست آبفا عماد شهر تقدیر و کوهنورد به جای وی به این سمت منصوب گردید. گفتنی است اکبرنژاد رئیس سابق اداره آبفا عمادشهر نیز به عنوان رئیس آبفا بخش بیرم معرفی گردید.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۸:۰۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “تغییر در مدیریت آبفا دو بخش لارستان، اکبرنژاد به بیرم رفت؛ کوهنورد به عماد شهر آمد”

  1. ناشناس گفت:

    سلام بزرگوار
    عنوان اشتباهه لطفا تصحیح فرمایید کوهنورد به عمادشهرآمد و اکبرنژاد به بیرم رفت

  2. داود گفت:

    یکی باید خود رئیس آبفا لارستان را برداره

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین