پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

برنامه‌های کانون‌های مساجد جنوب فارس در تابستان کرونایی99

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس گفت: پس از تمامی چالش‌های ویروس منحوس کرونا و تعطیلی مساجد و بیشتر برنامه‌های فرهنگی و فعالیت‌های حضوری، بیش از ۱۰۰ کانون…

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس گفت: پس از تمامی چالش‌های ویروس منحوس کرونا و تعطیلی مساجد و بیشتر برنامه‌های فرهنگی و فعالیت‌های حضوری، بیش از ۱۰۰ کانون مساجد جنوب فارس، متفاوت‌تر از سال‌های گذشته، به برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت تابستانه در فضای مجازی اقدام کرده‌اند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس، «محمدابراهیم اخوت» با بیان اینکه غنی‌سازی بهینه اوقات فراغت، شاخصی مناسب برای ارتقای سلامت جسمی و روانی و استحکام ساختار تربیتی جامعه است، گفت: بهره‌برداری شایسته از اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، جامعه را به سوی سازندگی اخلاقی، شکوفایی استعداد‌ها، خلاقیت‌‌ها و توسعه فکری رهنمون می‌کند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس افزود: تعطیلی مساجد هر چند مانع برگزاری برنامه‌ها، فعالیت‌ها، کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی به‌صورت حضوری شده، ولی مسئولان کانون‌های مساجد جنوب فارس دست روی دست نگذاشته‌اند و برنامه‌های خود را در فضای مجازی با تمرکز بر اهداف دینی و آموزشی اجرا می‌کنند.

وی ادامه داد: برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد به گونه‌ای است که علاوه بر تقویت معارف دینی در مخاطبان، زمینه‌ساز آشنایی مخاطبان با علوم روز و در نهایت توانمندسازی اهالی مسجد و نوجوانان در رشته‌های مختلف می‌شود.

اخوت تصریح کرد: در همین راستا بیش از ۱۰۰ کانون‌ فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس که زیرساخت‌های حضور در فضای مجازی را دارند، همچون دیگر کانون‌های کشور با غنیمت شمردن وضعیت و شرایط فعلی، به برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت تابستانه در فضای مجازی پرداخته‌اند.

مدیر ستاد کانون‌های مساجد جنوب فارس با اشاره به برنامه‌ها، اضافه کرد: آموزش رشته‌های مختلف عقیدتی، فرهنگی، هنری، مذهبی و مسابقات جذاب در قالب طرح تابستانی اوقات فراغت ویژه جوانان و نوجوانان از ابتدای تیرماه آغاز شده‌ و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۹:۰۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین