جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

آغاز طرح سراسری غنی‌سازی اوقات فراغت بچه‌های مسجد در لارستان

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس از آغاز طرح سراسری غنی‌سازی اوقات فراغت بچه‌های مسجد در شهرستان لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس از آغاز طرح سراسری غنی‌سازی اوقات فراغت بچه‌های مسجد در شهرستان لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی‌ هنری مساجد جنوب فارس، محمدابراهیم اخوت با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و وظیفه کانون‌های مساجد در غنی‌سازی اوقات فراغت اظهار داشت: طرح سراسری اوقات فراغت امسال با شعار «اخلاق، نشاط و معنویت» برای مقاطع سنی مختلف به ویژه نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح قرار است در بیش از ۱۲۰ کانون فرهنگی فعال منطقه جنوب فارس با هدف کشف استعدادها و جذب حداکثری نسل جوان و نوجوان به مسجد برگزار شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، فعالیت اوقات فراغت‌ کانون‌های مساجد در ۶ محور اصلی قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، شبکه‌سازی و فضای مجازی، کتاب و کتاب‌خوانی، هنرمتعالی و فعالیت‌های اجتماعی اجرا می‌شود.

اخوت با بیان اینکه مسجد مرکزی بی‌بدیل برای تربیت صحیح جوانان و نوجوانان و مقابله با توطئه‌های دشمنان است، گفت: مسئله غنی‌سازی اوقات فراغت و ترویج فرهنگ ناب انقلابی و اسلامی، وظیفه‌ای بر دوش همه مسئولان و دلسوزان عرصه فرهنگ است. باید طوری برنامه‌ریزی شود تا با پتانسیل‌هایی که در مساجد وجود دارد همه نیازهای جوانان و نوجوانان دیده شود تا از ورود آسیب‌های اجتماعی به این قشر جلوگیری کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۷:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین