شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تجلیل از خانواده شهدا لارستان و گراش در قالب طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم»

طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» این هفته در جنوب فارس، به طور همزمان در دو شهرستان لارستان و گراش با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان برگزار شد. به گزارش…

طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» این هفته در جنوب فارس، به طور همزمان در دو شهرستان لارستان و گراش با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان؛ حجت الاسلام موسوی امام جمعه لار، احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، جلسات طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» این هفته در جنوب فارس، به طور همزمان در دو شهرستان لارستان و گراش برگزار شد.

در این مراسم که به مناسبت هفته دولت و با حضور مسئولین ادارات دو شهرستان برگزار شد؛ از خانواده های معظم شهیدان رحمت الله باقرپوریان و جعفر امیدوار از لارستان و شهیدان حسینعلی فانی و شهید حمیدرضا خواجه زاده از گراش تقدیر شد.

در ابتدای این مراسم جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ماه محرم گفت: آنچه که ما امروز در کشور شاهد پیشرفت آن هستیم و هر مسئولیتی که ما در آن قرار داریم، مرهون تلاش و مجاهدت و خون شهدای عزیزمان هستیم.

وی با اشاره به اهمیت از خودگذشتگی های شهدا و ایثارگران افزود: یقینا چنین فرزندانی که از جان خودشان گذشتند، پرورش یافته دامان پاک مادرانی هستند که با صبر و استقامت و بصیرت در همه عرصه ها برای ما الگو هستند.

فرودی فرماندار گراش نیز با برشمردن مشکلات و نیازمندی های شهرستان و لزوم پیگیری و رفع آن گفت: ایام محرم که می شود این نکته هم مسجل و روشن می شود که اگر امروز در کمال امنیت و آسایش به عزاداری می پردازیم و به ارزش هایمان توجه داریم، بدون شک از برکت خون شهدا بوده لذا مسلم است که تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، علاوه بر اینکه وظیفه دینی و ملی ماست؛ در واقع تضمین امنیت آینده ما هم هست.

حجت الاسلام محمد استوارمیمندی مدیر حوزه های علمیه استان فارس نیز بصورت ویدئو کنفرانس با تشکر دست اندرکاران برنامه سه شنبه های تکریم گفت: یکی از جلوه های بارز شهدا که آنها را الگو، جاودانه و عزیز کرد، معرفتشان نسبت به مقام ولایت و امامت بود و شهدا بودند که با معرفت خود سرود عشق سر دادند و ملت و کشورشان را هم عزیز کردند لذا وقتی به وصیت نامه شهدا می نگریم، میبینیم که همه اینها الهام گرفته از مکتب عاشورا و سیدالشهداء است.

وی با ذکر جلوه های بارز شهدا گفت: شهدا بودند که با معرفت خود سرود عشق سر دادند و ملت و کشورشان را هم عزیز کردند لذا وقتی به وصیت نامه شهدا می نگریم، میبینیم که همه اینها الهام گرفته از مکتب عاشورا و سیدالشهداء است.

در پایان نیز قبور مطهر شهدا توسط مسئولین گلباران و عطرافشانی شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۹:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین