پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 47 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

چهارمین جلسه «سه‌شنبه‌های تکریم» در گراش و اوز برگزار شد

چهارمین جلسه «سه‌شنبه‌های تکریم» در جنوب فارس به طور همزمان در شهرستان‌های اوز و گراش به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، چهارمین جلسه «سه‌شنبه‌های تکریم» در جنوب فارس…

چهارمین جلسه «سه‌شنبه‌های تکریم» در جنوب فارس به طور همزمان در شهرستان‌های اوز و گراش به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، چهارمین جلسه «سه‌شنبه‌های تکریم» در جنوب فارس شامگاه سه‌شنبه (۲۸ مرداد) به طور همزمان در شهرستان‌های اوز و گراش با حضور مسئولین استانی و محلی به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

در این مراسم، «حجت‌الاسلام محمد استوارمیمندی» مدیر حوزه علمیه استان فارس گفت: شهادت واژه مقدسی است که به تعبیر قرآن کریم؛ کسی که به این مقام نائل شود نمرده، بلکه جان و هستی خودش را در طبق اخلاص گذاشت و جاودانه شد.

«حجت‌الاسلام محمدجواد محمدی‌پور» معاونت اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز طی سخنانی با تقدیر از ایثارگران دفاع مقدس بیان کرد: این بزرگواران در تنگنای اسارت با همه سختی‌ها و مرارت‌ها دست‌وپنجه نرم کردند و در این آزمون، سربلند بیرون آمدند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

همچنین «علی‌اصغر علی‌پور» فرماندار اوز با بیان اینکه برنامه دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و آزادگان سرافراز، شادابی و لطافت روحی خاصی به ما می‌دهد، افزود: اگر امروز جمهوری اسلامی وجود دارد و به حیات خودش ادامه می دهد؛ نشأت‌گرفته از تمام زحمات، فداکاری‌ها و ایثارگری‌هایی است که این عزیزان در سال‌های اسارت‌شان سپری کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، دیگر مسئولان محلی نیز به بیان مسائل و مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثاگران پرداختند، همچنین دو نفر از جانبازان و آزادگان به نمایندگی از شهرستان‌های گراش و اوز، خاطرات خود را بیان کردند.

در پایان این آئین از خانواده شهید «محمد خوشبخت» و همچنین جانبازان «مرتضی واحدی» و «حسن خسروی» از «گراش» و «محمد سروی»، «راشد بدری» و «مسیح شریفی» از «اوز» تجلیل به‌عمل آمد.

گفتنی است برنامه «سه‌شنبه‌های تکریم» هر هفته به‌صورت همزمان و سراسری در کل کشور به همت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۷:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین