دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

گزارش عملکرد پولی از وعده‌های توخالی

در حالی به ماه‌های پایانی دولت تدبیر و امید نزدیک می‌شویم که مردم همچنان چشم‌انتظار عملی شدن بسیاری از وعده‌های محقق نشده این دولت به‌ویژه در عرصه اقتصادی هستند و…

در حالی به ماه‌های پایانی دولت تدبیر و امید نزدیک می‌شویم که مردم همچنان چشم‌انتظار عملی شدن بسیاری از وعده‌های محقق نشده این دولت به‌ویژه در عرصه اقتصادی هستند و شرایط نابسامان اقتصادی، روزبه‌روز دولت محترم را در چالش‌های جدی‌تری قرار می‌دهد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از فارس ، افزایش نرخ تورم و بالا رفتن بهای ارز و دلار، کاهش فروش نفت، کاهش ارزش پول ملی و نهایتا از رونق افتادن بسیاری از کسب‌وکارها چالش‌هایی است که دولت تدبیر و امید در آخرین سال فعالیت خود، طبیعتاً برای حل آن‌ها باید چاره‌جویی کند.

در این راستا پس از اتمام هفته دولت، استانداری فارس در اقدامی عجیب از دستگاه‌های اجرایی استان درخواست کرده است تا عملکرد خود را طی هفت سال گذشته آماده کرده و به‌صورت مستند برای پایگاه خبری تحلیلی به‌نام ” انعکاس آینده” فرستاده و از این طریق به چاپ برسانند. نخستین ابهامی که در ابلاغیه استانداری فارس به چشم می‌خورد اختصاص یک پایگاه خبری خاص برای انتشار این گزارش عملکردهاست!

چراکه در این میان، سؤالی که مطرح می‌شود این است که چرا استانداری به‌عنوان نماینده دولت در استان، خبرگزاری ایرنا که رسانه رسمی دولت است را برای انتشار این اخبار و گزارش انتخاب نکرده است؟

این پایگاه خبری ناشناخته که برای درج این گزارش‌ها شماره کارتی جهت اخذ وجه نیز اعلام کرده است، چه پیشینه و رسمیتی دارد و چرا باید همه دستگاه‌های دولتی گزارش عملکرد خود را برای آن ارسال کنند؟ چرا برای درج گزارش در این پایگاه، الزام به پرداخت وجه وجود دارد درحالی‌که هیچ‌یک از دستگاه‌های اجرایی استان برای انتشار گزارش عملکردشان در رسانه‌های مطرح استان حاضر به پرداخت هزینه نیستند؟!

این‌ها سوالاتی است که به نظر می‌رسد استانداری فارس باید جهت شفاف‌سازی اذهان عمومی و به‌ویژه رسانه‌ها به آن پاسخ دهد.

در پایان ذکر این نکته خالی از لطف نیست که اگر دستگاه‌های اجرایی استان علاوه بر انجام‌وظیفه‌های محوله کار خاص‌تری انجام داده‌اند بهتر است در سایر رسانه‌ها اعلام کنند تا توسط مردمی که دل‌خوشی از اوضاع فعلی جامعه ندارند، قضاوت شوند!

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین