سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
امام جمعه لارستان

مسئولان لارستان مطالبه گری بیشتری داشته باشند

امام جمعه لارستان خطاب به مسئولان گفت: لازم است در راستای تحقق عدالت در تقسیم امکانات ملی و استانی در رابطه با شهرستان لارستان پیگیری و مطالبه‌گری بیشتری داشته باشیم….

امام جمعه لارستان خطاب به مسئولان گفت: لازم است در راستای تحقق عدالت در تقسیم امکانات ملی و استانی در رابطه با شهرستان لارستان پیگیری و مطالبه‌گری بیشتری داشته باشیم.

به گزارش میلاد لارستان، جلسه شورای اداری لارستان با حضور روسای ادارات، اعضای شورای اداری، فرماندار و معاونین، مسئول دفتر نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی و اصحاب رسانه در محل سالن اجتماعات شهید امامی شهر لار برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین سید مختار موسوی خرم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و حماسه سازان آن دوران با استناد به روایتی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلّم گفت: خداوند دوست دارد اگر کاری را انجام میدهیم بدون عیب و در نهایت اتقان باشد.

امام جمعه لارستان خطاب به مسئولان افزود: لازم است در راستای تحقق عدالت در تقسیم امکانات ملی و استانی در رابطه با شهرستان لارستان پیگیری و مطالبه‌گری بیشتری داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تقویت زیرساخت ها جهت پاسخ به نیازهای فعلی و آتی مردم و هماهنگی با برنامه‌های کلان کشور از جمله بیانیه گام دوم انقلاب را ضروری دانست و بر لزوم پیگیری تحقق اهداف کلان لارستان تاکید کرد.

امام جمعه لارستان تعامل و هم افزایی ادارات جهت پاسخگویی به مطالبات مردمی و رفع مشکلات را مهم توصیف کرد و یادآور شد: شهرداری میراث فرهنگی اداره کل راه و شهرسازی لارستان در جهت موضوع بازار قیصریه و اقتصاد زمین برای جوانان همکاری کنند.

حجت الاسلام موسوی بخشی از مشکلات را مربوط به تحریم دانست و ادامه داد: می توان در سایه تعاون و تعامل رضایتمندی نسبی مردمی ایجاد کرد.

امام جمعه لارستان در پایان سخنان خود با توجه به وضعیت شهر لار از جهت بیماری کرونا که شرایط امیدوارکننده دانست و اضافه کرد: از همکاری و همیاری مردم در تحقق این وضعیت تجلیل و از خدمات ستاد مبارزه با کرونا تشکر کرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۳:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین