جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

افتتاح واحد بیماران نیازمند در بیمارستان امیدوار اوز

واحد بیماران در موسسه خیریه بیمارستان به منظور کمک به بیماران نیازمند و جبران بخشی از هزینه های درمان آنان راه اندازی شد. به گزارش به نقل از روابط عمومی…

واحد بیماران در موسسه خیریه بیمارستان به منظور کمک به بیماران نیازمند و جبران بخشی از هزینه های درمان آنان راه اندازی شد.

به گزارش به نقل از روابط عمومی بیمارستان امیدوار اوز، آجی مزرعی دبیر واحد بیماران‌ گفت:برخی ازمردم شهرستان اوز تمکن مالی کافی برای تامین حداقل هزینه‌های درمانی خود را ندارند، به همین دلیل تصمیم گرفتیم که در موسسه خیریه بیمارستان‌ واحد بیماران را ایجاد کنیم تا به حمایت از بیماران نیازمند به ویژه بیماران خاصی که به این مرکز درمانی مراجعه میکنند و در تامین هزینه های درمانی با مشکل مواجه اند، بپردازیم.

وی افزود: هیچ لذتی بالاتر از خدمت به مردم و نجات جان انسان‌ها نیست و خدا را شکر می‌کنیم که افتخار قدم در این راه را نصیب ما کرد که خوشبختانه با همکاری خیران نیک اندیش شهرستان از مدت اجرای این طرح دراین مرکز درمانی تا کنون مبلغ ۶۲۷ میلیون ریال به این واحد اهدا شده است تا در زمینه تامین مخارج درمان بیماران نیازمند مصرف گردد و این کمکها کماکان ادامه دارد.

وحید علمدار مدیر بیمارستان امیدوار نیز ضمن تشکر از همکاری خیرین بیان کرد؛با راه اندازی این واحد و شناسایی بیماران کم توان مالی، کمکهای شایان توجهی به قشر آسیب پذیر جامعه صورت می گیرد و نیک اندیشانی که قصد کمک مالی به بیماران دارند میتوانند با خیر بزرگوار آجی مزرعی، دبیر این واحد، که همه روزه در موسسه خیریه بیماران حضور دارد، تماس حاصل بگیرند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۷:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین