شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

لارستان، مستعد میزبان مسابقات استانی و کشوری است

رئیس دفتر نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی از ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهرقدیم و پروژه های در دست اقدام هیات فوتبال بازدید کرد. به گزارش میلاد لارستان به…

رئیس دفتر نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی از ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهرقدیم و پروژه های در دست اقدام هیات فوتبال بازدید کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از کانال اخبار اداره ورزش و جوانان لارستان، مصیب علیشیر رئیس دفتر نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در شهر لار به دعوت هیات فوتبال لارستان با همراهی اعضای کارگروه ورزش و روسای هیات های ورزشی لارستان با حضور در ورزشگاه تختی شهرقدیم از پروژه های زیربنایی در دست اقدام هیات فوتبال بازدید کرد.

در این نشست طارمی زاده رئیس هیأت فوتبال لارستان به ارائه گزارشی از کارهای انجام شده در مدت اخیر پرداخت و اظهار داشت: قریب به یک میلیارد تومان جذب مشارکت خیرین جهت انجام بهسازی و ترمیم زمین چمن، سیستم آبیاری نوین، تکمیل جایگاه ویژه و سکوهای فرسوده ورزشگاه  و همچنین تکمیل، تجهیز و نوسازی ساختمان اداری هیات فوتبال داشته ایم.

سکان دار هیأت فوتبال لارستان از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواست به این ورزشگاه قدیمی که آبروی لارستان و مورد استفاده جمع کثیری از ورزشکاران رشته های محتلف از تمام نقاط لارستان و همچنین میزبان مسابقات معتبر استانی و کشوری است، توجه ویژه ای داشته باشند.

در این بازدید، رئیس دفتر نماینده مردم در لارستان با تمجید از اقدامات تحسین برانگیز حسین طارمی زاده رئیس هیأت فوتبال لارستان که یک تنه  با جذب مشارکت خیرین اقدام به تجهیز و نوسازی ورزشگاه کرده است، گفت: توجه به زیرساخت‌های ورزشی و وجود ورزشگاهی با امکانات با توجه به آب و هوای لارستان در فصول سرما می‌توان میزبان اردوهای تیم های مطرح کشور باشیم و از طرفی باعث ایجاد شوق و انگیزه بیشتر در جوانان مستعد شایسته لارستان شد.

علیشیر همچنین قول داد با پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی طرح های ویژه ای در حوزه ورزش در دست اقدام دارند که با عملی شدن ان ها شاهد توسعه ورزش در شهرستان های حوزه انتخابیه خواهیم بود.

وی تصریح کرد: طی نشستی با مدیرکل ورزش  و جوانان استان فارس به طور اختصاصی به فعالیت‌های هیات فوتبال لارستان نگاه ویژه ای به تکمیل ورزشگاه تختی با جذب اعتبارات دولتی پرداخته خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان، در پایان این بازدید، رئیس دفتر نماینده مردم در لارستان از ساختمان اداری در حال احداث هیات فوتبال لارستان و سالن ورزشی مرحوم رزمیوش و بررسی مشکلات هیات هندبال پرداخته شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۶:۴۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “لارستان، مستعد میزبان مسابقات استانی و کشوری است”

  1. مینا گفت:

    ایا در لارستان تیم دو و میدانی بانوان هم داریم؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین