شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۵ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

فرصتی طلایی برای کارفرمایان لارستان

کارفرمایان هر چه سریعتر برای استفاده از سهمیه محدود طرح جدید مشوق و معافیت بیمه ای اقدام کنند معاون مدیرکل و رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی لارستان، گفت:…

کارفرمایان هر چه سریعتر برای استفاده از سهمیه محدود طرح جدید مشوق و معافیت بیمه ای اقدام کنند

معاون مدیرکل و رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی لارستان، گفت: در طرح جدید مشوق بیمه ای، کارفرمایان مشمول دو سال معافیت از پرداخت حق بیمه سهم کارفرما برای بکارگیری هر تعداد نیروی جدید فارغ التحصیلان دانشگاهی می شوند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لارستان، عبدالمهدی قاسمی در این باره افزود: با تسهیل شرایط طرح قبلی مشوق بیمه ای، کارفرمایان اکنون می توانند هر تعداد نیروی کار جدید مورد نیاز خود را از بین فارغ التحصیلان لیسانس به بالا جذب  نمایند تا حق بیمه سهم کارفرما توسط وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به حساب آنها واریز شود.

وی تأکید کرد: شرایط بهره مندی از این طرح برای کسب و‌کارهای آسیب دیده از شیوع کرونا به صورت ویژه تسهیل شده است.

قاسمی، شرایط کارفرما برای بهره مندی از مزایای این طرح را اینگونه تشریح کرد که: کارفرما می بایست دارای مجوز فعالیت از مراجع رسمی کشور و کد کارگاهی تامین اجتماعی باشد و در سامانه مشوق بیمه ای به نشانیMoshavegh.mcls.gov.ir ثبت نام نماید.

همچنین به گفته وی شرایط نیروی کار جدید نیز بدین صورت است که: متقاضی باید دارای حداقل مدرک تحصیلی لیسانس، سن کمتر از ۳۸ سال و حداکثر سابقه بیمه ۳۶ ماه باشد و در سامانه مشوق بیمه ای به نشانیMoshavegh.mcls.gov.ir ثبت نام نماید.

رئیس اداره کار، ضمن دعوت از همه کارفرمایان لارستان برای استفاده از سهمیه محدود شهرستان در طرح مشوق بیمه ای گفت: متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی لارستان تماس بگیرند یا متن دستورالعمل را در سامانه مطالعه نمایند.

س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین