یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
با حضور مدیرکل حمل و نقل فارس صورت گرفت:

تشکیل کارگروه شرکتهای مسافربری فارس به میزبانی لارستان

کارگروه شرکتهای مسافربری فارس با حضور مدیرکل حمل و نقل و پایانه های این استان فارس و نمایندگان شرکتهای مسافربری مستقر در استان فارس به میزبانی لارستان برگزار شد.

کارگروه شرکتهای مسافربری فارس با حضور مدیرکل حمل و نقل و پایانه های این استان فارس و نمایندگان شرکتهای مسافربری مستقر در استان فارس به میزبانی لارستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری میلاد لارستان؛ ظهر امروز (یکشنبه) جلسه بررسی مسائل و مشکلات شرکتهای مسافربری با حضور مدیرکل مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان فارس، رئیس اداره مسافری اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان فارس، روسای انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل و مسافربری شهرستانهای استان فارس، رئیس کانون انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل مسافربری فارس و جانشین قرارگاه پلیس راه جنوب استان فارس که در محل نمایندگی حمل و نقل و پایانه های لارستان برگزار شد، مسائل و مشکلات شرکت داران فعال در استان فارس مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه، مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان فارس با تبریک دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی و تأکید بر حضور پررنگ همه اقشار مختلف جامعه در دو انتخابات پیش رو، اظهار داشت: مهمترین وظیفه این اداره کل، خدمت رسانی مطلوب به مسافرین است.

احمد خواست خدایی با بیان اینکه شرکتهای مسافربری می بایست در ایام تعطیلات نوروز حساسیت بیشتری نسبت به ارائه خدمات داشته باشند، افزود: نوسازی ناوگان های حمل و نقل، روکش کردن صندلی ها، توجه بیشتر به معاینه فنی وسایل نقلیه و پاسخگویی شرکت ها به ارباب رجوع سرلوحه فعالیت مدیران شرکت های خدمات مسافری باشد.

وی با تأکید بر توجیه رانندگان در رعایت قوانین و اصول ایمنی در رانندگی، تصریح کرد: هدف شرکت های مسافربری و به ویژه رانندگان، سالم رساندن مسافران از مبدأ به مقصد باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه نباید با بی توجهی و یک غلفت ایام شادی و نوروز مردم را به عزا تبدیل کرد، خاطر نشان کرد: برای هر مسافری افرادی چشم انتظار وجود دارد و باید بهترین خدمات به شکلی ایمن به مسافران داده شود.

خواست خدایی در خطاب به مسئولین شرکت ها و رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی، گفت: رانندگان می بایست به انجام سروقت مسافران توجه ویژه داشته باشند و در مکان هایی توقف کنند که در بحث سرویس بهداشتی، رستوران و نمازخانه تمیز و بهداشتی امکانات مناسبی در اختیار مسافرین بگذارند.

وی با تأکید بر حرکت به موقع سرویس های حمل مسافر عمومی، افزود: باید با به حداقل رساندن تأخیرها، علاوه بر احترام به ارباب رجوع از خطرات ناشی از سرعت بالا برای جبران زمان جلوگیری کرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان فارس با بیان اینکه با گسترش وسایل نقلیه در بحث ریلی و هوایی، با ایجاد نارضایتی باعث رویگردانی مشتریان در استفاده از اتوبوس ها می شود، تصریح کرد: مهیا کردن ایمنی بیشتر، ارائه خدمات رفاهی مناسب تر، بالابردن کیفیت پذیرایی و غیره از عوامل گرایش بیشتر مردم در استفاده از اتوبوس ها می شود.

وی در پایان، از شرکت های حمل و نقل خواست تا از رقابت های ناسالم بپرهیزند و متناسب با تعداد مسافر به برقراری سرویس ها در مسیرهای مختلف اقدام کنند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین