چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
در بازدید مدیر کمیته امداد لارستان صورت گرفت:

بررسی مشکلات 113 خانوار نیازمند روستاهای چاه نهر و شاه غیب لارستان

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان با حضور در روستاهای چاه نهر و شاه غیب این شهرستان به بررسی مسائل و مشکلات نیازمندان این روستاها پرداخت.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان با حضور در روستاهای چاه نهر و شاه غیب این شهرستان به بررسی مسائل و مشکلات نیازمندان این روستاها پرداخت.

به گزارش میلاد لارستان؛ هوشنگ دلاور صبح و بعداز ظهر امروز به اتفاق تعدادی از کارشناسان این نهاد، جهت بررسی مسائل و مشکلات مددجویان به روستاهای چاه نهر و شاه غیب از توابع بخش مرکزی شهرستان لارستان سفر کرد.

وی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در حال حاضر مهمترین دغدغه کمیته امداد لارستان حل مشکل اشتغال و مسکن مددجویان است که در زمینه توانمند سازی آنها نقش اساسی دارد.

مدیر کمیته امداد لارستان با بیان اینکه تعداد ۱۱۳ خانوار در روستاههای چاه نهر و شاه غیب تحت پوشش این نهاد قرار دارند، تصریح کرد: کمیته امداد لارستان این آمادگی را دارد که تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال به صورت بلاعوض در روستاها به امر مسکن سازی اختصاص دهد.

دلاور ادامه داد: در شهرها نیز برای مددجویانی که در حال ساخت مسکن هستند یا تمایل دارند سرپناهی برای خود مهیا کنند تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال وام بلاعوض پرداخت می شود که شرط اصلی بهره مندی از این وام ها این است که منجر به سکونت آنها شود.

این مسئول همچنین از شناسایی توانمندی های مددجویان و اختصاص وام های اشتغالزایی خبر داد و افزود: اجرای طرحهای بومی اشتغال با بررسی کارشناسی زمینه را برای کاهش وابستگی این اقشار به کمیته امداد فراهم می سازد که در این مسیر کمیته امداد لارستان گام های موثری را برداشته است.

به گزارش میلاد لارستان؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان در جریان این سفر یک روزه، از منازل تعدادی از مددجویان بازدید و علاوه بر شنیدن مشکلات آنها، روند اجرای طرح های اشتغالزایی این روستاها را مورد بررسی قرار داد.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “بررسی مشکلات 113 خانوار نیازمند روستاهای چاه نهر و شاه غیب لارستان”

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین