جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

مردم همچنان از برگزاری مراسم عروسی و ترحیم خودداری کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار لارستان برای مقابله با گرانفروشی و احتکار نظارت مستمر و تاثیرگذار داشته باشد، گفت: عدم برگزاری مراسم عروسی…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار لارستان برای مقابله با گرانفروشی و احتکار نظارت مستمر و تاثیرگذار داشته باشد، گفت: عدم برگزاری مراسم عروسی و ترحیم همچنان مورد تاکید است و دستگاه های متولی نظارت لازم را تداوم بخشند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در شصت و پنجمین جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان در سخنانی ضمن محکومیت حادثه تروریستی و تسلیت شهادت مظلومانه دانشمند هسته ای و دفاعی کشور دکتر محسن فخری زاده گفت: هرگاه ملت ایران در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته است، دشمنان قسم خورده این کشور در اقدامی تروریستی فرزندان رشید این کشور را هدف گرفته اند و این نشان از حقارت آنان دارد.

وی در ادامه سخنانش از مردم فهیم و شریف و بخصوص اصناف منطقه لارستان که همکاری خوبی را با ستاد مبارزه با کرونا شهرستان داشته اند، تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: مردم لارستان مردمی با فرهنگ غنی هستند که در تمامی برنامه ها، هماهنگی لازم را با مسئولین دارند، هم اکنون نیز اکثر قریب به اتفاق مردم لارستان، پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند و این نشان از فرهنگ والای مردم دارد.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه اصناف شهرستان نیز مصوبه ای که از سوی ستاد مقابله با کرونا شهرستان به آنها ابلاغ شده است، عملیاتی و اجرا کرده اند؛ گفت: فرمانداری، اعضای شورای تامین، دانشکده‌علوم‌پزشکی، بسیج، نیروی انتظامی، هلال احمر، شهرداریها، خیرین عزیز، صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و همه اعضای ستاد مقابله با کرونا شهرستان از روز اول شروع کرونا در موضوعات مختلف همچون کنترل وغربالگری، ضدعفونی کردن معابر، نظارت مستمر بر بازار،کمک مومنانه و غیره پای کار بوده و همچنان ادامه دارد.

حسنی ادامه داد: اگر همگرایی، هماهنگی و تعامل بیشتر در ستاد مقابله با کرونا شهرستان ایجاد شود ماه حصل نتیجه و اقدامات آن به کل ستاد و در ادامه به خود مردم و جامعه برمی‌گردد.

معاون استاندار فارس اظهار کرد: اگر مردم همچنان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند ما در حوزه بهداشت و درمان و در دیگر فعالیت های اجتماعی و اقتصادی آسیب نمی بینیم و می توان تاب آوری اقتصادی و اجتماعی را در جامعه بالا ‌برد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از خیرین بزرگوار شهرستان که در همه زمینه‌ها پای کار هستند و به کمک می آیند، بار دیگر از این عزیزان خواست که همچون همیشه در کنار ستاد مقابله با کرونا شهرستان باشند و در راستای تهیه اقلام بهداشتی و کمک های مومنانه و غیره برای اقشار آسیب پذیر جامعه همت کنند.

رییس ستاد مقابله با کرونا شهرستان لارستان ادامه داد: در مبادی ورودی و خروجی شهر نیز نیروی انتظامی خوب عمل کرده است و هم اکنون نیز در مبادی ورودی و خروجی حضور دارند و از ترددهای غیرضرور جلوگیری می‌کنند.

فرماندار ویژه لارستان از اداره صنعت معدن تجارت، تعزیرات، اتاق اصناف و ستاد تنظیم بازار شهرستان خواست که به طور مستمر از بازار سرکشی کنند و توصیه‌های لازم را از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی به اصناف ارائه کنند، دیگر اینکه بر قیمت اجناس و برای مقابله با گرانفروشی و احتکار نظارت مستمر و تاثیرگذار داشته باشد تا رضایت‌مندی مردم ایجاد شود.

رییس شورای تامین شهرستان لارستان با تاکید بر اینکه عدم برگزاری مراسم عروسی و ترحیم همچنان مورد تاکید است و دستگاه های متولی نظارت لازم را تداوم بخشند؛ اظهار امیدواری کرد: اگر مردم این روند را که انصافا روند قابل قبولی است؛ ادامه دهند، قطعا کاهش بیماری را شاهد خواهیم بود و وضعیت شهرستان هم به وضعیت مطلوبی خواهد رسید و حتی در فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی نیز تعادل خوبی ایجاد می شود.

حسنی بار دیگر تاکید کرد: حساسیت‌ها نباید کم شود، اگر سطح هشدار و خطر بیماری کرونا جدی گرفته شود به‌تدریج وضعیت شهرستان به زرد و انشاالله به سفید تبدیل خواهد شد و تا قطع کامل زنجیره کرونا پیش خواهیم رفت؛ البته لازمه این کار مدیریت صحیح در جامعه و هماهنگی و اراده جمعی ستاد مقابله با کرونا شهرستان و بخصوص مشارکت جدی مردم می طلبد و باید ادامه یابد و تا سلامتی افراد جامعه به پیش رود، که انشاالله به یک نقطه مطلوبی برسیم.

در ادامه اعضای ستاد مقابله با کرونا شهرستان نیز پیشنهادات و راهکارهای لازم را در خصوص قطع زنجیره کامل ویروس کرونا ارائه کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۶:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین