جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

نیکوکار خنجی، ۲۵ میلیارد ریال به مرکز توانبخشی کمک کرد

جاسم شهریاری نیکوکار خنجی، ۲۵میلیارد ریال برای خرید، نصب و راه‌اندازی دستگاه ماموگرافی به مرکز توانبخشی زیر نظر اداره بهزیستی خنج کمک کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

جاسم شهریاری نیکوکار خنجی، ۲۵میلیارد ریال برای خرید، نصب و راه‌اندازی دستگاه ماموگرافی به مرکز توانبخشی زیر نظر اداره بهزیستی خنج کمک کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، امین قائدی مسئول اداره بهزیستی حنج اعلام کرد: این دستگاه با کیفیت بالا و انجام معاینه بالینی توسط پزشک متخصص زنان و زایمان می تواند بهترین و موثرترین راه برای تشخیص زود هنگام سرطان سینه باشد.

وی ادامه داد:با کمک این دستگاه و تشخیص بموقع این نوع از سرطان، بخت درمان موفقیت آمیز بیماران چندین برابر افزایش می‌یابد.

اسماعیل شهریاری مسئول مرکز توانبخسی و بانی مرکز توانبخشی دریافت کننده این دستگاه نیز گفت: این دستگاه به همت جاسم شهریاری فرزند مرحوم محمد شریف با هزینه ۲۵ میلیارد ریال خریداری و نصب شده است.

ساختمان مجتمع توانبخشی و همه تجهیزات پزشکی این مرکز با هزینه افزون بر ۱۷۰ میلیارد ریال را اسماعیل شهریاری و فرزند نیکوکارش اسحاق شهریاری راه اندازی کرده اندکه این موسسه زیر نظر اداره بهزیستی شهرستان خنج قرار دارد.

زمین مجتمع را شورای شهر و شهرداری خنج واگذار کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین