شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

آماده کمک به نماینده مردم در راستای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال در لارستان هستیم

آماده هرگونه همکاری، مشاوره و کمک به نماینده مردم در حوزه های مختلف خصوصا در راستای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه لارستان هستیم. به گزارش میلاد لارستان…

آماده هرگونه همکاری، مشاوره و کمک به نماینده مردم در حوزه های مختلف خصوصا در راستای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه لارستان هستیم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه لارستان، نماینده مردم شهرستانهای لارستان،گراش،خنج و اوز در مجلس شورای اسلامی، با حضور در سپاه ناحیه لارستان با فرمانده جدید این ناحیه به دیدار و گفتگو پرداخت.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب جناب سرهنگ افسری به فرماندهی سپاه ناحیه لارستان، سپاه پاسداران را به واسطه اخلاص و مردمی بودن آن گره گشای بسیاری از مشکلات و بن بست های کشور دانست و تصریح کرد: این نهاد انقلابی علاوه بر افتخارآفرینی در عرصه های نظامی،دفاعی و امنیتی؛ در عرصه های سازندگی،محرومیت زدایی و بی اثر کردن تحریم ها نیز افتخارآفرین و پیشتاز است که نمونه آن را می توان در ساخت فازهای مختلف پارس جنوبی و پالایشگاه ستاره خلیج فارس در حوزه نفت و انرژی مشاهده کرد.

سرهنگ افسری فرمانده سپاه لارستان در ادامه این دیدار ضمن خیرمقدم به نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و همراهان وی، اظهار داشت: مجموعه سپاه و بسیج  به دلیل ارتباط مستقیم با آحاد مردم و آگاهی از مشکلات، کمبودها، ظرفیت ها، استعدادها و پتانسیل های این منطقه، می تواند چشم اندازی روشن جهت ترسیم نقشه راه برای نماینده محترم مجلس در راستای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه لارستان ارائه دهد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین