جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تصويب طرح تفصيلى شهر لار در كميسيون ماده 5

مدير شهرسازى و معمارى اداره كل راه و شهرسازى لارستان، گفت: طرح تفصيلى لار تصويب و پس از ابلاغ توسط استاندار به شهردارى لار قابليت اجرا خواهد داشت. به گزارش…

مدير شهرسازى و معمارى اداره كل راه و شهرسازى لارستان، گفت: طرح تفصيلى لار تصويب و پس از ابلاغ توسط استاندار به شهردارى لار قابليت اجرا خواهد داشت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومى اداره كل راه و شهرسازى لارستان، سلمان مهرابى با بيان اينكه طرح تفصيلى شهر لار پس از بررسى در كميته هاى متعدد فنى، در كميسيون ماده ٥ شهريور ماه ٩٨ مطرح و با كليات آن ضمن انجام اصلاحاتى موافقت شده، اظهار داشت: پس از انجام اصلاحات مذكور مراتب به دبيرخانه شورايعالى ارجاع كه آن دبيرخانه ابلاغ طرح را به غير از مغايرت هاى اساسى موجود بلامانع اعلام کرد.

وى تصريح كرد: بر اين اساس و به جهت طى روند قانونى تصويب مغايرت هاى اساسى، طرح در جلسه شوراى برنامه ريزى بهمن ماه استان مطرح و مورد تصويب قرار گرفت.

مهرابى با اشاره به اينكه ابلاغ طرح تفصيلى توسط استاندار محترم به شهردارى لار صورت خواهد گرفت و پس از آن قابليت اجرا خواهد داشت، ادامه داد: طرح تفصيلى در واقع با رعايت چارچوب هاى طرح جامع، جزييات بيشترى از نحوه استفاده از اراضى شهرى ، شبكه معابر ، اولويت هاى بهسازى و نوسازى و … را در اختيار مديريت شهرى و شهروندان قرار مى دهد.

وى خاطر نشان كرد: محدوده شهر لار قريب به ٢١٠٠ هكتار است و تا سال ١٤٠٨ ( افق طرح تفصيلى) جمعيتى معادل ٦٩٥٠٠ براى اين شهر پيش بينى شده است .

شايان ذكر است طرح جامع شهر لار در سال ١٣٩٢ به تصويب رسيده است و پايه طرح تفصيلى فعلى (كه اعتبار مالى آن از محل منابع داخلى شهردارى لار تامين شده) بوده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۶:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تصويب طرح تفصيلى شهر لار در كميسيون ماده 5”

  1. ناشناس گفت:

    اینم از اداره کل راه و شهرسازی لارستان، بجای اینکه با نگاه بازتر به ۱۴۰۸ نگاه کنند و شهر لار را برای جمعیتی بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر اماده کنند .همان ۶۹ هزار نفر را با یک مقدار درصد افزایشی در نظر گرفته اند .

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین