جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

درخواست امام جمعه لارستان از حسین‌زاده برای اختصاص بودجه مناسب در سال 1400

امام جمعه لارستان با اشاره به اقدام مجلس شورای اسلامی درخصوص بررسی و تصویب بودجه سال ۱۴۰۰، گفت: ضمن تقدیر و تشکر از نماینده پرتلاش مردم لارستان، خنج، گراش و…

امام جمعه لارستان با اشاره به اقدام مجلس شورای اسلامی درخصوص بررسی و تصویب بودجه سال ۱۴۰۰، گفت: ضمن تقدیر و تشکر از نماینده پرتلاش مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، مطالبه مردم و مسئولان توجه ویژه به طرح‌ها و پروژه‌های حوزه انتخابیه در بودجه سال ۱۴۰۰ از جمله راه‌آهن بندرعباس-لار-جهرم به شیراز، جاده لار به بندرعباس و غیره است که توقع می‌رود از سوی نماینده مردم یک ورود قوی برای دستیابی به نتیجه مطلوب صورت گیرد.

به گزارش میلاد لارستان حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با اشاره به حمله اخیر ارتش تروریستی آمریکا به یکی از مناطق تحت سیطره جبهه مقاومت به دستور مستقیم رئیس جمهور این کشور، اظهار داشت: انجام اینگونه اقدامات نشان‌دهنده آن است که هر رئیس جمهوری از احزاب دموکرات یا جمهوری‌خواه بر سر کار آید، تفاوتی در راهبرد آنها ندارد.

وی با برشمردن اهداف «جو بایدن» از طراحی و انجام این حمله، افزود: حمایت از متحدان آمریکا در منطقه از جمله اهداف این حمله اعلام شده و از طرفی عده‌ای دلیل حمله آمریکا به پایگاه‌های جبهه مقاومت را هشدار آمریکا به جمهوری اسلامی ایران در صورت به نتیجه نرسیدن موضوع هسته‌ای تحلیل کرده‌اند که در این خصوص می‌بایست گفت آمریکا می‌داند که در صورت انجام هر خطایی علیه ایران، بلائی همچون عین‌الاسد بر سر آمریکا خواهد آمد و گزینه نظامی برای ایران هم روی میز است.

امام جمعه لارستان با اذعان به اینکه در این حمله همچنین آمریکا به نوعی می‌خواست حمایت خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کند که پس از روی کار آمدن «بایدن»، عده‌ای تصور نکنند که آمریکا از اسرائیل فاصله گرفته است، تصریح کرد: حمله به پایگاه نظامی امام علی(ع) در کشور سوریه توسط آمریکا، در واقع می‌تواند نشان‌دهنده حمایت تلویحی آمریکا از تروریست‌ها باشد که در صورت نیاز در موقع لزوم به کمک آنها می‌شتابند.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه آمریکا به دنبال ناامن کردن کریدور نقطه اتصال پایتخت ایران به بغداد پایتخت عراق تا پایتخت‌های سوریه و لبنان است، خاطر نشان کرد: آمریکایی‌های باید بدانند که پس از ترور سرداران مقاومت توسط ارتش تروریست آمریکا، یک انسجام و هماهنگی برای انتقام سخت در دستور کار جبهه مقاومت قرار گرفته و خواسته اصلی همه آنها اخراج نیروهای آمریکایی از غرب آسیا است.

وی با ابراز خرسندی از مواجه شدن کشتی حمل کننده تجهیزات نظامی اسرائیل به تیر غیب الهی در دریای عمان با بروز انفجار و ایجاد یک حفره عمیق در این کشتی، ادامه داد: براساس گمانه‌زنی‌ها عده‌ای معتقدند که هدف‌گیری این کشتی توسط جبهه مقاومت با پیام قدرت‌نمایی این جبهه صورت گرفته و در هر مکان و زمان که رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی گردن‌کشی کند، گلوی آنان را می‌فشارد و آنها نیز هیچ غلطی نتوانند کنند.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه عده‌ای نیز معتقدند که رژیم صهیونیستی در این حادثه هدف قرار گرفتن کشتی «هلیوس»، اقدام به خودزنی کرده تا همچون حادثه هدف قرارگرفتن برج‌های دوقلو در سال ۲۰۱۱ در کشور آمریکا، اقدام به مشابه‌سازی کنند، عنوان کرد: اسرائیلی‌ها می‌خواهند ایران را متهم به ناامن کردن آبهای بین‌المللی کنند یا با این مظلوم‌نمایی علیه دیگران دست به هر نوع اقدامی بزنند.

امام جمعه لارستان با یادآوری زلزله شهر «سی‌سخت» طی هفته‌های گذشته و ایجاد خسارت برای مردم این سرزمین، بیان کرد: نباید از توجه و کمک به هموطنان در منطقه «سی‌سخت» غافل ماند چراکه این مردم در حال حاضر وضعیت مطلوبی ندارند که می‌بایست مردم لارستان نیز در امدادرسانی به این خطه از کشورمان همچون گذشته پیشگام باشند.

وی با اشاره به اقدام مجلس شورای اسلامی درخصوص بررسی و تصویب بودجه سال ۱۴۰۰، گفت: ضمن تقدیر و تشکر از نماینده پرتلاش مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، مطالبه مردم و مسئولان توجه ویژه به طرح‌ها و پروژه‌های حوزه انتخابیه در بودجه سال ۱۴۰۰ از جمله راه‌آهن بندرعباس-لار-جهرم به شیراز، جاده لار به بندرعباس و غیره است که توقع می‌رود از سوی نماینده مردم یک ورود قوی برای دستیابی به نتیجه مطلوب صورت گیرد.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه در هفته گذشته شاهد حضور هیأتی از کارشناسان ارشد مجمع تشخیص مصلحت نظام در منطقه لارستان بودیم که در این سفر مطالبات به حق مردم با این کارشناسان در میان گذاشته شد که این عزیزان با استقبال از این مطالبات، قول یک حلاوت و شیرینی را برای منطقه دادند، ادامه داد: برای دستیابی به مباحث مطرح شده، می‌بایست مسئولان استانی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با پیگیری و حمایت‌های لازم مطالبات مردم لارستان را به نتیجه برسانند و گزارش آن را به مردم منتقل کنند.

وی خطاب به مسئولان خواستار پیگیری کارها در کنار ارائه گزارش اقدامات انجام شده به مردم شد و تأکید کرد: نباید کاری صورت گیرد که موجب دلسردی مردم از مسئولین شود و زمانی این اتفاق رخ می‌دهد که گزارش نتیجه نهایی پیگیری کارها به مردم داده نشود و نیاز است مردم در جریان قضایا قرار بگیرند و از طرفی مردم نیز در یک بستر صحیح مطالبات خود را با مسئولان مطرح کنند.

امام جمعه لارستان با گرامیداشت ۱۵ اسفندماه مصادف با روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی، گفت: در قدردانی از تلاش‌های مدافعان سلامت چند اصله نهال در بیمارستان امام رضا(ع) غرس شد.

حجت‌الاسلام موسوی ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) در ۱۹ ماه رجب در زندان هارون الرشید، تأکید  کرد: لازم است خطبا، روحانیون و مداحان اکنون که در فضای حقیقی امکان برگزاری مراسم به جهت شیوع ویروس کرونا را ندارند، در بستر فضای مجازی این مناسبت‌های مهم مذهبی را ترویج کنند.

وی با گرامیداشت قرارگرفتن در آستانه عید مبعث بر لزوم رعایت پروتکل‌ها در اجرای مراسم‌ها، اضافه کرد: در صورتی که امکان برگزاری حضوری مناسبات وجود نداشت، می‌بایست با انجام کارهای فرهنگی مبتکرانه این ایام را گرامی‌داشت.

امام جمعه لارستان با انتقاد از کم‌رنگ‌بودن فضاسازی شهری در روز میلاد امام علی(ع)، یادآور شد: مردم نباید منتظر مسئولان باشند که برای فضاسازی ورود کنند بلکه می‌توانیم با نصب پرچم‌های رنگی یا مشکی را در جلوی منزل یا مغازه مناسبت‌ها را گرامیداشت و از طرفی مسئولان شهری همچون شهرداری و شورای شهر باید مناسبت‌ها را به شکل پررنگ پوشش دهند و فرمانداری نیز بر این موضوعات تأکید جدی داشته باشد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۷:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین