جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

حسین‌زاده:از هیچ فرد و لیستی حمایت نخواهم کرد/دفاتر نیز مداخله‌ای در انتخابات نداشته باشند

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای با موضوع انتخابات شوراها تأکید کرد: از هیچ فرد و لیستی حمایت نخواهم کرد و دفاتر نیز…

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای با موضوع انتخابات شوراها تأکید کرد: از هیچ فرد و لیستی حمایت نخواهم کرد و دفاتر نیز مداخله‌ای در انتخابات نداشته باشند.

به گزارش میلاد لارستان، حسین حسین‌زاده با صدور طی بیانیه‌ای با موضوع انتخابات شوراها تأکید کرد: از هیچ فرد و لیستی حمایت نخواهم کرد و دفاتر نیز مداخله‌ای در انتخابات نداشته باشند. در این پیام آمده است:

«خدای متعال در علائم مؤمنین میفرماید: «و امرهم شوری بینهم»؛ کارهایشان را با مشورت انجام میدهند. البته مشورت، با شکل‌های مختلفی ممکن است انجام گیرد؛ این هم یک شکل از اَشکال مشورت است. در داخل شهر و در داخل بخش، می‌نشینید و با هم مشورت می‌کنید؛ نقص‌های موجود و مشکلات موجود و آن چیزهایی را که مربوط به شوراهاست – البته ممکن است نقص‌هایی هم باشد که به وظایف شوراها مربوط نشود – رسیدگی و به آنها عمل می‌کنید؛ مثل این است که سرتاسر پیکر ایران اسلامىِ بزرگ، با نبضِ خون تازه انقلابی و اسلامی میزند و حرکت میکند. مسؤولان و شوراهای هر شهر و روستا، برای رفع مشکلات مردم، در همان شهر و روستا فکر میکنند. این خیلی فرصت خوبی است. (رهبر معظم انقلاب اسلامی)

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نماد اراده و حاکمیت مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم‌سالاری دینی است. مردم با حضور در انتخابات شوراها، افرادی را از میان خود برمی‌گزینند تا پیگیر مشکلات و مسائلشان باشند و برای پیشرفت و آبادانی شهر و روستایشان تصمیم بگیرند. این یک امر مترقی در عالم سیاست است که در کشور عزیزمان که برای حفظ استقلال و آزادی آن شهدای بسیاری تقدیم شده است، انجام می‌گیرد.

 اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا نمایندگان مردم برای پیگیری مشکلات محلی هستند و نقش مهم و اثرگذاری در توسعه شهرها و روستاها دارند که با روی کارآمدن دولت جدید و تازه‌نفس می‌توانند با تعاملی سازنده و موثر با نهادهای دولتی و با دفاتر نماینده گامی مهم در راستای مطالبات و تحقق خواسته‌های مردم بردارند. از این رو انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که خردادماه سال آینده و همزمان با انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود، بسیار مهم و حیاتی است.

از آن جایی که انتخابات مظهر اراده مردم عزیز ایران اسلامی است و این انتخابات متعلق به مردم شریف و بزرگی است که طی چهل و دو سال گذشته با جان و مال خود از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی دفاع کرده‌اند و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را با خون به دست آورده‌اند، بنده ضمن دعوت از افراد توانمند و شایسته برای ثبت‌نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اعلام می‌کنم از هیچ فرد یا لیستی حمایت نخواهم کرد. به دفاتر هشتگانه خود در شهرستان‌ها و بخش‌های نیز توصیه می‌کنم که در هیچ یک از فرآیندهای انتخابات مداخله نداشته باشند.

امید است با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای در خرداد ماه سال آینده، شاهد برگزاری یک انتخابات باشکوه و پرنشاط باشیم. بدون شک حضور مردم در صحنه دفاع از ایران اسلامی، نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان قسم خورده اسلام عزیز و نظام جمهوری اسلامی را نقش بر آب خواهد کرد و موجب خواهد شد شوراهای برآمده از رای مردم با انگیزه و تلاش بیشتر در راستای اعتلا و سریلندی جنوب استان فارس گام بردارند.

بنده ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های اعضای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا حوزه انتخابیه که نقش مهمی در پیگیری و حل مشکلات مردم داشتند، از اکنون خدمت اعضای جدید شوراها دست یاری دراز می‌کنم تا شاهد منطقه‌ای آباد و توسعه یافته باشیم.

در پایان لازم می‌دانم که یادآوری کنم راه سربلندی و پیشرفت لارستان، خنج، گراش و اوز همبستگی و همدلی است. بدون شک مردم عزیز پرشور و با بصیرت انقلابی در انتخابات مشارکت فعال خواهند داشت و برگ زرین دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به ثبت خواهند رساند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۹:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین