شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

انتخاب اعضای هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی لارستان+اسامی

اعضای هیات اجرایی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها، روستاها و عشایر در لارستان انتخاب شدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از کمیته…

اعضای هیات اجرایی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها، روستاها و عشایر در لارستان انتخاب شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان لارستان، جلسه انتخاب اعضای هیات اجرایی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها، روستاها و عشایر، به ریاست جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و با حضور رییس و اعضای هیات نظارت شهرستان و هیات نظارت بر شوراها، رییس ثبت احوال و ۳۰ نفر از معتمدین محلی در محل فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

در این جلسه فرماندار ویژه لارستان در سخنانی افزود: انتخابات یکی از موضوعات مهم واساسی و از افتخارات ما در طی این ۴۲ سال در کشور است که امیدواریم بهتر از گذشته و با سلامت و با انطباق بیشتر با قانون و با توجه به وصایای حضرت امام(ره) و رهنمودات مقام معظم رهبری به پیش ببریم و سعی کنیم اعضاء هیئت اجرایی و نظارت امانت دار خوبی برای مردم باشیم.

حسنی افزود:یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همین انتخابات است که توسط خود مردم برگزار می شود یعنی اینکه مردم در سرنوشت کشور خود شریک هستند .

وی ادامه داد: مردم در ایران اسلامی با آرامش خاص و بصورت داوطلبانه ، مشارکت جو و بصورت مسالمت آمیز به صحنه می آیند و برای آینده شهر و دیار خود تصمیم می گیرند.

معاون استاندار فارس تصریح کرد: امام راحل در عصر جدیدی تحول بنیادین و اساسی و ریشه‌ای را در نحوه نظام حاکمیتی کشور ایجاد کرد که در تاریخ کشور بی‌نظیر است و ترکیبی از منشور حکومتی اسلام و احکام اسلامی و مشارکت مردم، تحت عنوان جمهوری اسلامی ایجاد کرد که هم جمهوریت و هم حضور مردم را در کشور رقم زد و خدا را شکر از آن زمان تا کنون با درایت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، هم جمهوریت نظام و هم اسلامیت، بدون هیچ کم و کاستی به پیش رفته است.

وی با بیان اینکه وقتی به انقلاب نگاه می‌کنیم، یکی از بدیهی ترین و واضح ترین و دستاوردهای اساسی و زیربنایی که در تمامی ابعاد زندگی اجتماعی تاثیرگذار بوده، انتخابات است؛ گفت: انتخابات شناسنامه انقلاب و انتقال قاعده‌مند قدرت در کشور است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان لارستان تصریح کرد: انتخابات را به عنوان یک مولفه ای که می تواند نسل های آینده را از ناامنی و فلاکت و بدبختی و هرج و مرج نجات دهد، نگاه کنیم و خدا را شکر هر چه از انتخابات ۵۷ می‌گذرد این موضوع بیشتر از گذشته نهادینه می‌شود و در این خصوص نبایستی خدای نکرده مردم با بدبینی به انتخابات نگاه کنند و این برمی گردد به عملکرد مسئولین، هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و کسانی که به نوعی در امر انتخابات دخیل هستند.

فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: هرچه اعتمادسازی بیشتر بشود، مردم به نتایج انتخابات و آنچه که از صندوق رای بیرون می آید خوشبین و امیدوارتر می‌شوند.

حسنی با تاکید بر اینکه اعضا هیات اجرایی شهرستان نگذارند حتی یک رأی مردم جابه‌جا شود، چرا که هیئت اجرایی، معتمدین جامعه هستند، اظهار داشت : با توجه به این امر که ما مجری برگزاری انتخابات هستیم، باید امانت دار خوبی باشیم و این امانت داری در اذهان مردم تثبیت شود.

او ادامه داد: اولویت اول ما برگزاری انتخاباتی خوب، سالم، قاعده مند، قانونمند و با مشارکت حداکثری و با رضایت کامل مردم است.

معاون استاندار فارس تاکید کرد: سعه صدر و تجربه در کنار هم از مهمترین مولفه های هیئت اجرایی شهرستان است، چرا که می تواند انتخاباتی سالم و قانونی را رقم بزند.

وی افزود: تحت هیچ شرایطی آخرت خود را به دنیای دیگران نفروشیم، بلکه باید انتخاباتی بدون هیچ گونه تنشی برگزار و جلوه‌های فرهنگ غنی مردم لارستان را نهادینه کنیم و در کمال آرامش و امنیت و در عین حال شور، نشاط و شعف را برای مردم ایجاد کنیم و برگ زرین دیگری به افتخارات این نظام مقدس بیفزاییم.

حسنی در پایان سخنانش تصریح کرد: از میان ۳۰ نفر معتمد دعوت شده تعداد ۹ نفر به عنوان اعضای اصلی و ۵ نفر به عنوان اعضای علی البدل انتخاب خواهند شد.

در ادامه نیز محمد اسماعیل عسکری زاده رئیس دفتر هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان، عبدالرضا معتمد رئیس هیئت نظارت بر شوراهای اسلامی شهرها و حجت الاسلام سید علی اصغر نمازی از دفتر هیات نظارت شهرستان نیز مواردی را مطرح کردند.

در پایان نیز پس از رای گیری از ۳۰ نفر از معتمدین حاضر در این جلسه؛ آقایان قدرت‌الله یادگاری فرد، محسن احمدی، منصور محتاجی، محمد ابراهیم‌ ایزدی، عبدالرسول فاتحی، محمود موغلی، احمد آهیخته، اسعد زاهدی و هوشنگ دلاور به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها، روستاها و عشایر در لارستان انتخاب شدند.

همچنین صفا فرجام، ابراهیم بلوچی، عبدالرضا فاطمیان، موسی پرورش و مهراب عزیزی نیز به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۳:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین