جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 58 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

شورای شهر لار لااقل برای قضاوت و انتخاب صحیح مردم؛وعده ها و عملکردهای خود را ارائه نماید

یکی از کاربران میلاد لارستان با ارسال یادداشتی کوتاه عملکرد شورای فعلی را مورد نقد قرار داده و خواستار شفافیت شورا در ارائه عملکرد خود تا پیش از انتخابات شده…

یکی از کاربران میلاد لارستان با ارسال یادداشتی کوتاه عملکرد شورای فعلی را مورد نقد قرار داده و خواستار شفافیت شورا در ارائه عملکرد خود تا پیش از انتخابات شده است. در این یادداشت که به صورت امضا محفوظ ارائه گردیده آمده است:

این روزها و پس از ثبت نام کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر، یکی از مباحث مهم بررسی عملکرد شورای اسلامی فعلی شهر لار  (که اتفاقا در دور جدید نیز نام نویسی کرده اند) در قالب نظرسنجی و درصد رضایتمندی ها می باشد.

اما فارغ از هر نگاهی، سوال اینجاست که آیا عملکرد قابل دفاعی می توان از شورای فعلی یاد برد. سیاست غلط انتخاب شعارهای بی اساس و بی پشتوانه، اقدامات نمادین و سوری ، اختلافات داخلی شدید این شورا، مغفول ماندن طرح های شاخص و اثرگذار شهر بدلیل اختلافات شخصی برخی اعضای شورای شهر، عدم شفافیت در برخی پروژه ها را می توان از جمله موارد قابل تامل در عملکرد شورای فعلی دانست.

کدام روابط عمومی ، کدام عملکرد ، کدام گزارش را مردم از شورای شهر لار دیده اند تا به راستی و صداقت و بدور از هر گونه بی انصافی آن را به ورطه ی قضاوت نهند. شفافیت در اجرای پروژه ها ی اجرایی ، حرف و احادیث در خصوص اجرای پروژه های شخصی افراد ، اجرای پروژه های عمرانی در روزهای منتهی به انتخابات در حوزه هایی که اعضا رای مناسبی را در سبد خود جای داده اند،در قبال عدم گزارش صحیح، عدم شفافیت ، نبود هیچ گزارشی از شورای شهر لار حاصل شده است.

امید است در فرصت باقی مانده این مهم برای شفافیت و قضاوت صحیح توسط شورای شهر حاصل گردد.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین