شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

استقبال کم داوطلبان شورای شهر لار برای شرکت در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی

دبیر قرارگاه دانشجویی قدر لارستان با انتقاد از استقبال کم داوطلبان شورای شهر لار برای شرکت در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی گفت: فرهنگ شفافیت و پاسخگویی در لارستان جای کار دارد….

دبیر قرارگاه دانشجویی قدر لارستان با انتقاد از استقبال کم داوطلبان شورای شهر لار برای شرکت در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی گفت: فرهنگ شفافیت و پاسخگویی در لارستان جای کار دارد.

حمیدرضا شکفته، دبیر قرارگاه دانشجویی انتخاباتی قدر لاستان، ضمن اعلام آغاز سلسله نشست های پرسش و پاسخ کارشناسان با کاندیداهای شورای شهر لار گفت: بر اساس رسالت ذاتی مجموعه تشکیلات قرارگاه مبنی بر رعایت عدالت بین کاندیداها، در روزهای گذشته به صورت مکتوب و از طریق تماس تلفنی از همه کاندیداهای شهر لار جهت حضور در برنامه دعوت به عمل آمده و شیوه نامه اجرایی برنامه و محورهای پرسش و پاسخ برای همه افراد ارسال شده است.

وی اظهار داشت: علی‌رغم همه ی تلاش های مجموعه جهت برگزاری برنامه پرشور پرسش و پاسخ کارشناس محور جهت افزایش آگاهی عمومی و معرفی هر چه بیشتر کاندیداها، متأسفانه اکثر آنان پاسخگوی مطالبه معقول و منطقی مجموعه نبودند و به نظر می‌رسد این موضوع، جای بسی تعجب و تأسف را برای زادگاهمان داشته باشد.

او ضمن تشکر از کاندیداهایی که اعلام حضور کردند افزود: فرهنگ شفافیت و پاسخگویی یک اصل مهم و بی‌دلیل در تعلیمات دینی ماست و انتظار می‌رود در این راستا قدم های محکم تر و با صلابت تری برداشته شود.

لازم به ذکر است به خاطر رعایت قوانین تبلیغات انتخابات، برنامه های مجموعه در قالب فایل ضبط شده تهیه و تدوین می گردد و در موعد مقرر تبلیغات، در اختیار همشهریان قرار خواهد گرفت.

بنا بر شواهد، از مجموع داوطلبان فقط ۱۳ نفر برای شرکت در این نشست اعلام حضور کرده اند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین