پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 5 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

انجام عمل جراحی فوق تخصصی ریه در بیمارستان امام رضا(ع) لارستان

عمل جراحی فوق تخصصی ریه در بیمارستان امام رضا(ع) لارستان انجام شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان از…

عمل جراحی فوق تخصصی ریه در بیمارستان امام رضا(ع) لارستان انجام شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان از مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع)، دکتر غلامرضا خدادادی ریاست بیمارستان در رابطه با انجام این عمل جراحی گفت: بیمار یک خانم میانسال بود که با تب و لرز و بیحالی به اورژانس مراجعه کرد و در بررسی های تشخیصی توسط پزشکان متخصص این مرکز، تشخیص عفونت و آبسه بزرگ ریه داده شد.

وی تصریح کرد: در ابتدا، درمان دارویی برای بیمار انجام شد که این کار نتیجه قابل قبولی در بر نداشت، سپس طی مشاوره جمعی پزشکان این مرکز، تصمیم به عمل جراحی قفسه سینه (توراکتومی) گرفته شد.

دکتر خدادادی اظهار داشت:این عمل جراحی ۵ ساعته حساس و حیات بخش توسط تیم جراحی بیمارستان، آقایان دکتر حکیمیان و دکتر محمد حشمتی (متخصصین جراحی عمومی) و همچنین متخصص بیهوشی، آقای دکتر شاکری با همکاری و تلاش همیشگی همکاران اتاق عمل و بیهوشی انجام گرفت.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به سنگین بودن عمل جراحی و برداشتن قسمتی از ریه به علت عفونت شدید، بیمار پس از عمل جراحی به بخش مراقبت های ویژه منتقل و فردای آن روز با حال عمومی مساعد به بخش عادی منتقل شد و در حال حاضر رو به بهبود است.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) لار افزود: تیم درمان و همچنین بیمار از عمل جراحی رضایت کامل داشتند و از سلامتی بیمار ابراز شادمانی کردند.

دکتر خدادادی تصریح کرد: امید است با اراده و همکاری جمعی و با لطف پروردگار و همکاری های مردم عزیز لارستان در درمان بیماران گام های بیشتر برداریم و رضایت و شادمانی بهبودی بیماران را به خانواده ها هدیه کنیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین