جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

ملت ایران بزرگترین برنده انتخابات است

امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه ملت ایران بزرگترین برنده انتخابات است، گفت: دشمنان با استفاده از فضای مجازی در ایام پیش از شروع انتخابات به دنبال منصرف کردن…

امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه ملت ایران بزرگترین برنده انتخابات است، گفت: دشمنان با استفاده از فضای مجازی در ایام پیش از شروع انتخابات به دنبال منصرف کردن مردم از حضور در پای صندوق‌های رأی بودند.

به گزارش میلاد لارستان حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم در آئین عبادی سیاسی آخرین نماز جمعه از خردادماه ۱۴۰۰ ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه(س) و حضرت علی‌بن‌موسی‌الررضا(ع) و دهه کرامت در سخنانی با بازخوانی فرازهایی از زندگی نورانی امام هشتم، اظهار داشت: الگوی زندگی امام رضا(ع) می‌تواند راه روشنی برای دستیابی به نورانیت و معنویت باشد.

وی بار دیگر بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تأکید کرد و افزود: شنبه پس از انتخابات می‌بایست، شنبه دوستی، برادری و مهربانی باشد.

امام جمعه لارستان با تمجید از پیشتازی رأی‌اولی‌های لارستانی در شرکت در انتخابات، تصریح کرد: تا پیش از ظهر روز جمعه بیش از ۳ هزار نفر از رأی‌اولی‌های لاری همراه با خانواده‌های خود در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کردند.

این استاد حوزه و دانشگاه با توصیه به آحاد مردم برای آنکه زمان رأی‌دهی خود را به ساعات پایانی موکول نکنند، خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی  و گرمای هوا لازم است تا با برنامه‌ریزی در زمان مراجعه به شعب اخذ رأی، از شلوغی و ازدحام پیش‌گیری شود.

وی با یادآوری بخش‌هایی از بیانات، رهنمودها و ارشادات مقام معظم رهبری طی سالیان اخیر درباره آداب سیاسی انتخابات، عنوان کرد: ایران اسلامی الگوی مردم‌سالاری صادقانه که مبتنی بر رأی و حضور مردم به نمایش گذاشته است که این حادثه شیرین به کام دشمنان تلخ است و انتظار می‌رود همه با هوشیاری و آگاهی خود نگذارند فتنه‌های احتمالی دشمن شیرینی انتخابات را در کام ملت تلخ کند.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه شیوه آمریکایی‌ها این است که هر جا مردم پای کار باشند، با لشکرکشی و فشار نظامی همانند اتفاقی که در ۲۸ مردادماه سال ۱۳۳۲ رخ داد و چندین دهه یک خاندان مستبد را بر ایران حاکم کردند و جنایات زیادی مرتکب شدند، ادامه داد: هر جایی که دموکراسی به نفع آنها باشد، به تقویت آن می‌پردازند.

امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه ملت ایران بزرگترین برنده انتخابات است، بیان کرد: ملت ایران به رغم سم‌پاشی‌های دشمن خارجی و ایادی داخلی آن شعور و عظمت آفرید و دشمنان را غافل‌گیر کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با استفاده از فضای مجازی در ایام پیش از شروع انتخابات به دنبال منصرف کردن مردم از حضور در پای صندوق‌های رأی بودند، تصریح کرد: هم کاندیداها و طرفداران نامزدهای پیروز می‌بایست موفقیت خود را از خداوند بدانند و مسئولیت خود را به عنوان یک امانت الهی به درستی انجام دهند و از طرفی هواداران سایر نامزدها نباید احساس خسارت کنند.

حجت‌الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه کاندیداهای پیروز باید پیشتاز باشند و با رقبایی که رأی نیاورده‌اند تبادل پیام محبت‌آمیز و توأم با رفعت اسلامی داشته باشند، گفت: نامزدها باید از رفتار تفرقه‌انگیز پرهیز کنند.

وی با درخواست از فعالان سیاسی و اصحاب رسانه برای گسترش روحیه همبستگی و مشارکت، افزود: باید از رفتارهای تفرقه‌انگیز و دلسردکننده پرهیز شود و همه باید در راستای وحدت حرکت کنند و انتخابات نباید عاملی به انشقاق، چنددستگی، تفرقه و هدررفت انرژی جامعه شود.

امام جمعه لارستان با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب، متعلق به همه ملت ایران است و همه و از جمله رقیبان دیروز باید بصورت یکپارچه از او حمایت و به او کمک کنند، تصریح کرد: رئیس جمهور و اعضای شورای شهر پس از انتخاب شدن توسط مردم، به همه جریانات و سلائق سیاسی تعلق دارند که به همین دلیل می‌بایست به همه به نگاه تؤام با عدالت شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۴:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین