پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

حسین زاده:شورای شهر لار کارگروه پیگیری در تهران تشکیل دهد؛‌هرجا نماینده خلاف رفت تذکر دهید؛‌ با ارتقاء‌ همزمان در لارستان موافق نیستم

همان گونه که در خبرها آمده بود، چند روزی است که نماینده مردم همزمان با تعطیلات مجلس به حوزه انتخابیه سفر نموده و طی یکی دو روز اخیر دیدارهایی با…

همان گونه که در خبرها آمده بود، چند روزی است که نماینده مردم همزمان با تعطیلات مجلس به حوزه انتخابیه سفر نموده و طی یکی دو روز اخیر دیدارهایی با اعضای شوراهای شهر و روستا در منطقه داشته است.

به گزارش میلاد لارستان حسین زاده شنبه هفته جاری  در حضور محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار، نامدار جهاندیده، بیژنی و یادگارفرد از اعضای فعلی شورای شهر لار و قنبری، روانبخش و بینا از اعضای منتخب شورای ششم در جلسه ای که در گراش برگزار شد، با بیان اینکه شورا یک پارلمان محلی کوچک است اظهار داشت: وجود سلایق مختلف در شورا باعث تعالی و رشد منطقه می شود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه وجود تخصص برای شهرهای کوچک بهتر است اما در این خصوص نباید از ظرفیت نیروهای سیاسی منطقه که در کشور فعال اند غافل بود افزود:در این خصوص ارتباط با مرکز استان و مسئولین کشوری می تواند از طریق همین نیروهای سیاسی بهتر انجام شود.

نائب رئیس مجمع نمایندگان فارس با بیان اینکه انتظار تشکر نداشته و تنها انتظار داریم اقداماتی که در طول یکسال گذشته در منطقه انجام شده به اطلاع مردم رسانده شود اظهار داشت: با آقایان جعفرپور و بروجردی ارتباط نزدیک داشته و بیشترین وقت خود را در این مدت برای لارستان اختصاص داده ام چون اعتقاد دارم محوریت لارستان بزرگ با لار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع بودجه تخصیصی به محور لار-جهرم در سالیان گذشته و مقایسه آن با حال حاضر اشاره نموده و افزود: ۹۰ میلیارد در یک سال برای محور لار-جهرم جذب شده است.

حسین زاده با بیان اینکه ارتباط شورا و نماینده باید مستحکم بوده و در راستای حل مشکلات منطقه از آن بهره گرفت اظهار داشت: محروم ترین روستاهای منطقه متعلق به لارستان است و باید در این خصوص اقدامات اساسی صورت گیرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی  در تکمیل سخنان خود افزود:‌ در پیگیری مشکلات هم افزایی همه جانبه باید صورت گیرد و همچنین از ظرفیت امام جمعه لارستان نیز باید استفاده نمود؛‌  نماینده نیز پای کار است و هر جا مشاهده شد نماینده در جهت اقدام صحیح گام بر نمی دارد مسئولین و مردم تذکر دهند.

حسین زاده به وظایف شوراها نیز گریزی زده و بیان داشت:‌ اعضای شورا در جمع مردم رفته و مشکلات را بررسی و پس از احصا به تهران منعکس و خود نیز با تشکیل کارگروهی ویژه جهت پیگیری به تهران سفر نموده و هرجا نیاز به حضور نماینده و یا پیگیری ویژه از سوی مقامات عالی کشوری باشد حتما نماینده همراهی خواهد کرد.

وی افزود:‌ تعداد نیروهایی که ۴ شهرستان خصوصاً لارستان  در کشور دارند کم نبوده و در راستای تشکیل کارگروه های پیگیری مطالبات باید از آنها بهره گرفت.

نماینده لارستان،‌خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارتقای منطقه از موارد ضروری است اظهار داشت: جهت ارتقای لارستان باید ابتدا مناطق و بخش ها ارتقا یابند و از نظر بنده این دیدگاه که ارتقا باید همزمان باشد اشتباه است.

وی به منطقه ویژه اقتصادی لار نیز گریزی زده و افزود: باید برای توسعه منطقه ویژه اقتصادی با وحدت اقدامات را پیش برد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه بیشترین بودجه محرومیت زدایی استان در سال ۱۴۰۰ با ۱۵۰ میلیارد تومان به لارستان بزرگ اختصاص دارد افزود: در این میان بیش از یک سوم بودجه به لارستان اختصاص یافته که نیاز است فرمانداران ۴ شهرستان در جذب بودجه مذکور اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در پایان اظهار داشت: “‌ مردم دندان روی جگر بگذارند، کارها در جال پیگیری است”‌

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین