پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

جناب آقای حسین زاده لطفا خودتان قضاوت کنید…

توضیح ابتدایی: بنا بود این یادداشت هفته گذشته و پس از مصاحبه نماینده محترم با رسانه هفت برکه گراش منتشر شود اما به سبب درگیری شخص نماینده در موضوع بررسی…

توضیح ابتدایی: بنا بود این یادداشت هفته گذشته و پس از مصاحبه نماینده محترم با رسانه هفت برکه گراش منتشر شود اما به سبب درگیری شخص نماینده در موضوع بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی و به دلیل اینکه میلاد لارستان لزوم عدم درگیری فکری نماینده محترم در آن برهه حساس (که در هر دوره نمایندگی تنها یک بار رخ میدهد) را اولویت قرار داد، پس از یک هفته تاخیر به انتشار آن می پردازیم. قبل از ورود به متن مجددا یادآوری می شود مطالب صرفا جهت بهبود کارها می باشد و نه تخریب ….

مصاحبه هفته گذشته نماینده مردم  با رسانه هفت برکه  آن هم در بحبوحه شلوغی بررسی تایید صلاحیت وزرا به عنوان یکی از مهمترین رسالت های دوره نمایندگی و چه بسا مهمترین آنها و عنوان مباجثی بحث پیرامون تقسیمات کشوری و چند مبحث دیگر، موضوعی نبود که بتوان به راحتی از آن گذشت. موضوع تقسیمات کشوری را یکی از مخاطبان میلاد لارستان مورد بحث قرار داده که طی روزهای آینده منتشر خواهد شد. موارد زیر اما از نگاه خبرنگاران میلاد لارستان به رشته تحریر در آمده است:

۱) مصاحبه شخص نماینده با رسانه هفت برکه آن هم به صورت لایو اینستاگرامی و مهمتر از آن در بحبوحه تایید صلاحیت وزا به عنوان مهمترین رسالت دوره نمایندگی در حالی صورت گرفت که  پایگاه خبری میلاد لارستان در چند ماه پایانی سال ۱۳۹۹ از طریق ارتباط‌گیری با مسئولان روابط عمومی و رئیس دفتر جناب حسین‌زاده در تهران، به طور مکرر خواستار انجام مصاحبه با ایشان  شده  بود و  متأسفانه هر بار با تأخیر فراوان و با بهانه‌های مختلف مثل شلوغی کار، عدمة حضور نماینده در منطقه، لزوم تعیین وقت قبلی، برگزاری نشست خبری و غیره امکان انجام مصاحبه با ایشان فراهم نشد. حتی کار تا جایی پیش‌رفت که برخلاف رسم مرسوم، سوالات برای رئیس دفتر ایشان در تهران ارسال شد که پس از پیگیری‌های چندباره متأسفانه پاسخگوی سوالات نشدند و آن را موکول به روز خبرنگار کردند که این مهم نیز میسر نگردید.  شاید بد نباشد بگوییم جناب آقای نماینده خود قضاوت کنید…

  (پیشنهاد: شخص نماینده در هفته جاری در منطقه حضور دارند، کماکان امکان برگزاری جلسه با خبرنگاران و اصحاب رسانه فراهم است. بسم الله..)

۲) در مصاحبه مذکور نماینده مردم تصویب منطقه ویژه اقتصادی و پیگیری حوزه جاده و راه‌اندازی کارگو(بار هوایی) را مورد اشار قرار می دهد و باید به ایشان یکبار برای همیشه یادآوری گردد که موضوع منطقه ویژه اقتصادی یک موضوع کلی بود که پس از پیگیری های فراوان قبلی برای ۱۳ منطقه ویژه در دستور کار قرار گرفته و جهت تایید نهایی نیز فقط طبق اعلام قبلی نیاز به مصوبه تایید یا رد مجمع تشخیص داشت که خوشبختانه این مهم هم همزمان با ۱۲ منطقه دیگر کشور برای لار هم رقم خورد.

بد نیست به سخنان مشاور عالی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بار دیگر توجه نماییم:” حسین دادخواه دستجردی با اذعان به اینکه قرار بر این شد که این اتفاق به صورت کارشناسی صورت گیرد و نمایندگانی از مجمع در شهرستان‌ها حضور یابند و با بررسی کارشناسی و دقیق شهرستان‌ها این موضوع را پیش ببرند، تصریح کرد: در حال حاضر بجز لارستان فقط شهرستان گچساران مانده است تا پس از بازدید از این شهرستان پرونده بازدید از مناطق بسته شود و سعی خواهد شد تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ نتیجه نهایی این طرح اعلام شود که کدام شهرستان ها شامل منطقه ویژه اقتصادی خواهند شد و این پرونده را بعد از ۱۳ سال خواهیم بست.(۱۴ اسفند۹۹- حضور در لار)”. این موضوع نشان می دهد که موضوع پیگیری شهر به شهر در خصوص منطقه ویزه امری کشوری و کلی بوده است.

(پیشنهاد: نماینده محترم لازم است  از این پس با رایزنی با شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری، پروژه منطقه ویژه اقتصادی لارستان را با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی منطقه ویژه وارد فاز  عملیاتی نمایند. بی شک تلاش های شخص ایشان در تعامل با متولی راه اندازی منطقه ویژه  استقبال عمومی را به همراه خواهد داشت. پروژه مذکور پروژه کل ۴ شهرستان و وحدت بخش خواهد بود. سرمایه گذاری در این زمینه حیاتی است . بسم ا…)

۳) در حوزه راهسازی اگرچه  تاکنون چندین وعده از اختصاص بودجه به محورهای پرخطر و مهم مواصلاتی مطرح شده ( که البته در مصاحبه لایو شاید اشاره صریح نشد) اما با وجود گذشت ماه‌ها متأسفانه هنوز خبری امیدوارکننده از تحقق این وعده‌ها از سوی روابط عمومی فعال دفتر نماینده مخابره نشده است. لازم به یادآوری برای خود و مردم است که موافقت با یک اعتبار، تامین اعتبار، تخصیص و جذب بودجه هرکدام مقوله متفاوت است و از موافقت تا جذب بودجه هفت خوان رستم را باید طی نمود. اگرچه جذب بودجه در تلاش مسئولان شهرستانی مستتر است اما تا تخصیص بودجه رایزنی نماینده اثرگذار خواهد بود.

(پیشنهاد:  جهت تامین اعتبار ویژه و تخصیص آن راه های مهم منطقه را به عنوان شاهراه ترانزیتی ارتباطی جنوب به شمال کشور به مسئولان معرفی نمایید و از پتانسیل حضور جتاب قاسمی به عنوان وزیر راه و جناب اوجی در وزارت نفت بهره بگیرید)

۴) در حوزه کارگو اگرچه تلاش های فراوان و جلسات فشرده ای از سوی رئیس دفتر نماینده در لارستان با مسئولان سازمان هواپمایی و شرکت فرودگاه ها و شرکت ایران ایر انجام شده و منتهی به جلسه نماینده محترم با مدیرعامل ایران ایر گردید، اما موضوع هنوز تمام نشده و  با وجود وعده‌های چندین باره از سوی جناب حسین‌زاده ومدیر کل فرودگاه لاستان هنوز هیچ خبری از این مهم نیست که نیست! این مهم بایستی به صورت ویژه پیگیری شود. تنها با یک جلسه شخص نماینده و نامه نگاری به نتیجه میسر نخواهد شد.

(پیشنهاد: جهت کارگو با تیم ویژه به مسئولیت مدیرکل فرودگاه لارستان و راهبری شخص نماینده موضوع پیگیری گردد. وجود جناب قاسمی به عنوان وزیر راه در این خصوص را باید ارج نهاده و استفاده نمود.)

۵) جناب حسین‌زاده بزرگوار، یکی از مطالبات مهم مردم از شما، پیگیری و اجرایی کردن اداره کل حمل‌ونقل لارستان است . شما در مصاحبه لایو خود به زیرساخت هایی اشاره نمودید که جهت تحقق استان شدن منطقه لارستان ندارد و باید به آنها دست یافت. اما به این نکته اشاره نکردید که به دنبال ایجاد زیرساخت‌ها هستیم، موضوع اداره کل حمل و نقل یکی از آنهاست. بارها و بارها میلاد لارستان موضوع را مطرح نمود و مهم تر از آن راه تحقق موضوع در دولت قبل را نیز یادآوری نمود. بگذارید صریح تر بگوییم راه بیراهه بودن مسیر وزارت راه و لزوم پیگیری از دفتر معاون اول رئیس جمهور  نیز به طرق مختلف به اطلاع حضرتعالی رسانده شده و لزوم استفاده از همفکری نماینده سابق مردم و همراهی با هم در این موضوع نیز مورد اشاره قرار گرفت. تاییدیه سازمان اداری استخدامی کشور در این موضوع وچود دارد، اما سوال اینجاست که چرا شخص جنابعالی بار دیگر موارد را از آن سازمان پیگیری نموده اید … بگذریم. شاید بد نباشد بگوییم جناب آقای نماینده خود قضاوت کنید…

(پیشنهاد: بار دیگر تاکید می نماییم با همراهی نماینده سابق مردم جتاب جعفرپور که موضوع را تا دفتر معاون اول رئیس جمهور در دولت قبل  جلو برده بودند کار را به پیش ببرید. موضوع از ابتدا نیاز به کلید خوردن ندارد. بسم الله…)

میلاد لارستان آماده همکاری در هر کدام از موارد فوق در صورت صلاحدید شخص نماینده  خواهد بود….

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

4 Responses to “جناب آقای حسین زاده لطفا خودتان قضاوت کنید…”

  1. لاری وعملکرد نماینده گفت:

    دراین وانفسای مشکلات. معیشتی مردم منطقه مطرح کردن مسایل تقسیمات کشوری که ایجاد تنش میکند کاری غیر ضروری. محاسبه ای است که نماینده مجلس باید. آنرا کنار بگذارد وبفکر توسعه منطقه باشنند

  2. خدمت. سایت وزین میلاد. لار گفت:

    دریاب تقسیمات کشوری لطفا به نماینده محترم تذکر دهید که به فکر پیشرفت جاده. آب. وکتورهای مهم تولیدی. و…..در منطقه باشند

  3. آقای نماینده توجه فرمایید گفت:

    نماینده مجلس به دنبال محبوبیت مجمع کردن آرای مردم. در. دوره آینده انتخابات. هستند و بخاطر آن مسأله ارتقای بخشهای. لار. را مطرح می‌کنند درحالیکه منطقه دارای کمبودهای زیادی در زمینه. راه وجاده. وای وکارهای اساسی وزیر بنایی است. خدا اینشالله عاقبت. لار را بخیر کند

  4. گراشی التماس. دعا گفت:

    آقای حسین زاده مردم منطقه بخصوص ما گراشیهابه شما رای ندادیم که فقط دنبال ارتقای مناطق باشید ولارستان تاریخی را تفکیک کنید. ما ها هزار ویک مشکل داریم به توسعه وپیشرفت جهرم. ولامرد نگاه کن. دست از جدا کردن مناطق یکپارچه منطقه بر دار عاقبت خوبی ندارد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین