جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال صورت گرفت

پیروزی شیرین استقلال لطیفی در لیگ برتر فوتبال فارس

میلاد لارستان: هفته بیستم مسابقات فوتبال برتر فارس با انجام چهار دیدار روز شنبه در شهرهای مختلف این استان برگزارشد و تیم های استقلال لارستان و آرمان صدرا شیراز برابر حریفان خود به برتری دست یافنتد.

هفته بیستم مسابقات فوتبال برتر فارس با انجام چهار دیدار روز شنبه در شهرهای مختلف این استان برگزارشد و تیم های استقلال لارستان و آرمان صدرا شیراز برابر حریفان خود به برتری دست یافنتد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، تیم استقلال لارستان در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برابر میزبان خود آلپ سون قشقایی شیراز با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و دیدار تیم های شهید باقری گویم شیراز و پادنا میمند فیروزآباد هم در گویم به تساوی یک بر یک انجامید.

همچنین دیدار تیم های بسیج پاسارگاد و هلال احمر گراش بدون گل پایان یافت و تیم آرمان صدرا شیراز هم که قهرمانی خود را مسجل کرده است با سه گل از سد گلستان فاروق مرودشت گذشت.

دو دیدار عقب افتاده هفته بیستم قرار است روز های بیست و پنجم و بیست و ششم بهمن ماه جاری برگزار شود و طی آن تیم های لیدو ما و شهرداری نورآباد ممسنی به مصاف هم خواهند رفت و امیرکیبر نورآباد ممسنی هم به دیدار عقاب شیراز می رود.

در جدول رده بندی هم اینک تیم آرمان صدرا شیراز با ۴۴ امتیاز در صدر قرار دارد و استقلال لارستان هم با ۳۳ امتیاز دوم است و در انتهای جدول هم آلپ سون قشقایی شیراز و شهرداری نورآباد ممسنی جای دارند.

در مسابقات فوتبال برتر باشگاه های فارس ۱۲ تیم حضور دارند و در پایان نیز تیم قهرمان این مسابقات به عنوان نماینده فارس در مسابقات زیر گروه کشور در سال ۹۵ شرکت خواهد کرد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین