شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
آیت‌الله ایمانی:

آرزوی آمریکا ورود حتی یک نفر از هم‌فکرانش به مجلس خبرگان رهبری است

میلاد لارستان: نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: آرزوی آمریکا ورود حتی یک نفر از هم‌فکران و حامیانش از میان کاندیداها به مجلس خبرگان رهبری است.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: آرزوی آمریکا ورود حتی یک نفر از هم‌فکران و حامیانش از میان کاندیداها به مجلس خبرگان رهبری است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی بعد از ظهر امروز در دیدار ۱۲۰ نفر از خواهران حزب‌الله و یاوران شورای اسلامی شهر شیراز در سخنانی اظهار داشت: اگر یک و یا چند نفر از حامیان و طرف‌داران استکبار جهانی بلندگوی آمریکا در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شوند زمینه مناسب برای نفوذ از سد انقلاب اسلامی ایران فراهم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حضور ۴۰ میلیون نفر در انتخابات سال ۱۳۸۸ فرصتی مناسب برای به رخ کشیدن اقتدار نظام اسلامی در جهان بود، افزود: دشمنان داخلی و خارجی به‌ویژه عده‌ای از خواص برای کم‌رنگ کردن این حضور مقتدرانه مردم پای صندوق‌های رأی فضا را به‌گونه‌ای تغییر دادند که بعد از گذشت هشت ماه درگیری، تحریم‌های شکننده و فلج‌کننده اقتصادی از سوی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال شد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: با چراغ سبز نشان دادن فتنه‌گران به آمریکای جهان‌خوار، اعمال تحریم‌ها و تهدیدهای گوناگون برای تخریب اقتدار نظام اسلامی ایران آغاز و فرصت‌های بسیاری برای پیشرفت زیرساخت‌های اقتصادی گرفته شد.

ایمانی بیان داشت: در انتخابات اخیر نیز بنگاه‌های سخن‌پراکنی بی‌بی‌سی و دیگر فضاهای مجازی معاند با تحلیل‌های خود قصد دارند افرادی وارد مجلس شوند که پیرو خط‌‌‌مشی آنان باشند که این توطئه نیز با درایت مقام معظم رهبری و سخنرانی و موضع‌گیری‌های به‌موقع معظم‌له خنثی‌ شده است.

وی اضافه کرد: وزارت امور خارجه باید نسبت به موضع‌گیری‌های انگلیس که درصدد  تخریب انتخابات پیش‌رو است عکس‌العمل دیپلماتیک نشان دهد و به‌سادگی از این مهم نگذرد.

امام‌ جمعه شیراز بیان داشت: نقش خواهران در برابر توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی بسیار تعیین‌کننده و تأثیرگذار است.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین