شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 35 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

رسیدن به فهم مشترک پیش نیاز ترویج فرهنگ کتابخوانی در لارستان

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان نیز در این نشست گفت: همین که این حساسیت برای افزایش میزان مطالعه و تلاش برای رفع موانع و آسیب های فراروی ترویج فرهنگ…

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان نیز در این نشست گفت: همین که این حساسیت برای افزایش میزان مطالعه و تلاش برای رفع موانع و آسیب های فراروی ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین مسئولان اجرایی و متولیان امور فرهنگی شهرستان ایجاد شده می توان به آینده امیدوارتر بود.

به گزارش میلاد لارستان عنایت الله موحدی در آئین رونمایی از کتاب «دانشنامه آثار تاریخ لارستان» گفت: البته باید این حساسیت و ضرورت ترویج فرهنگ کتابخوانی نیز به سایر بخش های جامعه ، نخبگان و دانشگاهیان و اهالی فرهنگ و هنر و حتی خانواده ها نیز تعمیم یابد.

وی گفت: با توجه به تاکید امام جمعه و اعضای شورای فرهنگ عمومی و بهره گیری از کمک همه دستگاه های فرهنگی و مدیران و حتی بخش خصوصی این مهم در دستور جدی و ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان قرار گرفته است.

وی گفت: از حدود یک ماه پیش جمعی از مسئولان و مدیران و فرهنگوران و متولیان امور فرهنگی و روسای دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی لارستان با محوریت امام جمعه طی نشست ها و دیدارهای تخصصی و تشکیل کمیته های مختلف و بازدیدهای میدانی از کتابخانه ها، موشکفانه و فرآیندمحور مساله مهم ترویج فرهنگ کتابخوانی در لارستان را مورد بررسی قرار دادیم.

موحدی گفت: تشکیل شورای فرهنگ عمومی با محوریت ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی نیز در راستای همان نشست ها و هم اندیشی های قبلی است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین