شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

منتخب شدن یک لارستانی در مسابقه ملی کتابخوانی

منوچهری گفت: از میان ۵۷ هزار نفر شرکت کننده در مسابقه ملی کتابخوانی «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر»، ۱۶ نفر از اعضای کتابخانه های عمومی استان…

منوچهری گفت: از میان ۵۷ هزار نفر شرکت کننده در مسابقه ملی کتابخوانی «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر»، ۱۶ نفر از اعضای کتابخانه های عمومی استان فارس برگزیده شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری شبستان، «روح الله منوچهری»، از برگزیده شدن اعضای کتابخانه های عمومی استان فارس در مسابقه ملی کتابخوانی «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» خبر داد و به خبرنگاران گفت: ۱۶ نفر از اعضای کتابخانه های عمومی استان فارس در این مسابقه برگزیده شدند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس افزود: این مسابقه کتابخوانی با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این مسابقه ۵۷ هزار نفر بالای ۱۳ سال از سراسر کشور شرکت کردند و ۳۱۳ نفر منتخب در پی داوری برگزیده شدند که از این میان ۱۶ نفر اعضای کتابخانه های عمومی فارس بودند.

منوچهری تصریح کرد: مسابقه ملی کتابخوانی «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» به صورت الکترونیکی برگزار شد و به برگزیدگان، جوایزی شامل کمک هزینه سفرهای زیارتی و نقدی اهدا شد.

وی عنوان کرد: به «زهره پورحسین» از نی‌ریز، برگزیده بخش سفر به عتبات عالیات و «فاطمه سادات» از سروستان برگزیده بخش سفر به مشهد مقدس در این جشنواره هستند.

منوچهری اعلام کرد: «مریم زارعی» از روستای «سبزپوشان» شهرستان شیراز، «زهره اسدی» از کوار، «شهره اسداللهی»، «زهرا شجاعی» و «زهرا برزگر» از بوانات، «علیرضا تیموری»، «سادینا امیرسالاری» و «قاسم خادمی» از فیروزآباد، «زینب میاندهی» از داراب، «سارا صادقیار» از نی ریز، «قدرت الله غضنفری» از گراش، «سکینه غلامی» از شهرستان مهر، «امیرحسین قناعتی» از آباده و «شمیم پرنور» کتابدار لارستان، سایر برگزیدگان این مسابقه هستند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین