شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

امام جمعه لارستان پیگیری مشکلات توسط نماینده در حضور رئیس جمهور را قابل تقدیر دانست

امام جمعه لارستان به طور کلی بنا به اعلام کانال خبری نماینده مردم، انتقادات مربوط به مصوبات سفر استانی اخیر رئیس جمهور به استان فارس درخصوص حوزه انتخابیه مطرح که…

امام جمعه لارستان به طور کلی بنا به اعلام کانال خبری نماینده مردم، انتقادات مربوط به مصوبات سفر استانی اخیر رئیس جمهور به استان فارس درخصوص حوزه انتخابیه مطرح که آيت‌الله رئیسی دستور پیگیری دادند، خاطر نشان کرد: ضمن تقدیر و تشکر از مهندس حسین‌زاده، انتظار داریم تا سایر موضوعات را نیز به همین شکل توجه و عنایت داشت تا با پیگیری مطالبات در سطوح مختلف کار به سرانجام برسد.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار در سخنانی ضمن گرامیداشت ۹ دی‌ماه مصادف با روز بصیرت، به بازخوانی برخی از بیانات مهم رهبر معظم انقلاب درباره این مناسبت، اظهار داشت: در شرایط فتنه، تشخیص و کار دشوارتر است و البته خدای متعال حجت را همیشه تمام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در حادثه ۹ دی خداوند حجت را تمام کرد و آنچنان شعله محبت امام حسین(ع) را در دلها شعله‌ور کرد که مردم به خیابان‌ها آمدند و آتش فتنه‌ای که ایجاد شده بود، با نور وجود حسین‌بن‌علی(ع) خاموش شد، افزود: فتنه معنایش این است که عده‌ای با ظاهر دوست اما با باطن دشمن وارد میدان شوند و فضا را غبارآلود کنند تا دشمن در این شرایط بتواند چهره خود را پنهان کند، وارد میدان شود و ضربه بزند.

امام جمعه لارستان با بیان اینکه در فتنه ۸۸ آنهایی که نگاه‌شان به شاخص‌ها و فرامین رهبری بود که قاطبه قریب‌به‌اتفاق ملت ایران اینگونه بودند، از این فتنه به سربلندی خارج شدند، تصریح کرد: اگر امروز دشمنان در این مسیر فتنه‌گری موفق شوند، فقط به تغییر حکومت اکتفا نمی‌کنند، بلکه آنها نقشه خاورمیانه جدید را در ذهن می‌پرورانند و در این نقشه ایران باید به چند قسمت تقسیم شود.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه در زمان فتنه به جهت آنکه عده‌ای از خواص حرف‌شنوی دارند، می‌بایست موضع خود را مشخص کنند، خاطر نشان کرد: در فتنه ۸۸ اگر بخشی از جامعه دچار تردید شد، به جهت آن بود که بخشی از خواص دچار تردید شده بودند.

وی با بیان اینکه این کاری که با سران فتنه صورت می‌گیرد مجازات نیست و فقط به آنها گفته شده که در خانه خود بنشینید و از خانه خارج نشوید اما این همه هزینه و مصیبت بر ملت تحمیل شد، عنوان کرد: اگر سران فتنه این کارها را نمی‌کردند، ظرفیت ایجاد شده پس از انتخابات عظیم می‌توانست بسیاری از گره‌هایی که در سطح بین‌المللی ایجاد شده بود، باز شود.

حجت الاسلام موسوی با اعلام خبر معارفه فرماندار ویژه لارستان در هفته اخیر، این مسئول جدید را نیرویی جوان، فعال، انقلابی و با سابقه موفق در مناصب قبلی معرفی کرد و یادآور شد: با ائمه جمعه‌ای که در سمت‌های گذشته فرماندار ویژه لارستان آشنایی داشتند، به شکل تک‌به‌تک دیدار حضوری داشته‌ام و همه آنها از این مسئول ذکر خیر داشتند و امید می‌رود که در لارستان نیز با کمک مردم، مسئولان و امام جمعه، بتواند پاسخگوی مطالبات مردم باشد و لارستان را به جایگاه بایسته خودش برساند.

امام جمعه لارستان همچنین به انجام مراسم معارفه شهردار جدید لار اشاره کرد و افزود: نواز شریفی‌لاری دارای سابقه‌ای طولانی در شهرداری لار است و با یک شناخت قبلی این مسئولیت را پذیرفته است.

وی با تقدیر از نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی به جهت طرح برخی مطالبات و مشکلات شهرستان لارستان در دیدار حضوری با رئیس جمهور، تصریح کرد: نماینده مردم در این دیدار مشکلات مهم آب و راه را بیان کرد.

حجت‌الاسلام موسوی به طور کلی بنا به اعلام کانال خبری نماینده مردم، انتقادات مربوط به مصوبات سفر استانی اخیر رئیس جمهور به استان فارس درخصوص حوزه انتخابیه مطرح که آيت‌الله رئیسی دستور پیگیری دادند، خاطر نشان کرد: ضمن تقدیر و تشکر از مهندس حسین‌زاده، انتظار داریم تا سایر موضوعات را نیز به همین شکل توجه و عنایت داشت تا با پیگیری مطالبات در سطوح مختلف کار به سرانجام برسد.

امام جمعه لارستان با گرامیداشت ۵ دی‌ماه سالروز تأسیس سپاه حفاظت هواپیمایی در فرودگاه‌ها، گفت: از خدمات و تلاش‌های فرماندهی و پرسنل سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله‌ آیت‌اللهی(ره) لارستان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی ۷ دی سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به دستور حضرت امام(ره)، اضافه کرد: روز ۹ دی مصادف با روز میثاق امت با ولایت می‌باشد و لازم است با تشکیل جلسه هماهنگی برنامه‌های لازم را با هدف جهاد تبیین و روایت صحیح وقایع تصمیمات لازم اتخاذ شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “امام جمعه لارستان پیگیری مشکلات توسط نماینده در حضور رئیس جمهور را قابل تقدیر دانست”

  1. ناشناس گفت:

    چرا در اخبار نماز جمعه هیچ اشاره ای به بیانیه بسیج دانشجویی که در محل نماز جمعه قرائت شد نمی شود ؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین