شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 16

تشریح خدمات بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لارستان

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی ، خدمات ستاد اجرایی حضرت امام(ره) و بنیاد برکت در مناطق سیل زده را تشریح کرد. به گزارش میلاد…

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی ، خدمات ستاد اجرایی حضرت امام(ره) و بنیاد برکت در مناطق سیل زده را تشریح کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، هفته گذشته و در سفر دکتر ترکمانه رئیس بنیاد برکت و نماینده ویژه رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به مناطق سیل‌زده جنوب فارس مقرر شد، ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به پروژه‌های اشتغال‌زایی اختصاص یابد. دام و لوازم خانگی نیز به بخش زیادی از آسیب‌دیدگان اهدا شود.

ترکمانه که با دعوت حسین‌زاده به شهرستان لارستان سفر کرد، وعده داد تا مدارس تخریب‌شده را بازسازی کند، بخشی از هزینه‌های خرید دستگاه سی‌تی‌اسکن و خودرو آتش‌نشانی برای بیرم و درز و سایبان تامین شود و ۵۰۰ میلیون تومان نیز برای بازسازی زیرساخت‌ها به شهرداری بیرم داده شود.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت همچنین متعهد شدند تا جهیزیه کامل نوعروسان را در مناطق سیل‌زده تامین کنند، مخازن آب روستایی و شهری به سیل‌زدگان اختصاص دهند و ماشین‌آلات مورد نیاز برای اجرای طرح‌های آبخیزداری و ساخت سیل‌بند را در اختیار نهادها و مردم قرار دهند.

گفتنی است با پیگیری مهندس حسین‌زاده در هفته جاری نیز چند گروه جهادی که شامل متخصصان عمرانی است از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق سیل‌زده حضور خواهند یافت. بسته‌های معیشتی و بهداشتی و ۲ هزار لباس گرم نیز از سوی ستاد به سیل‌زدگان اهدا می‌شود.

تاکنون نیز بیش از ۵ تُن گوشت گرم گوسفندی، ۵۰۰ بسته معیشتی غذایی شامل برنج، روغن، کنسرو لوبیا و ماهی و…، ۴۰۰ پتو، ۱۰۰ چادر امدادی، ۶۰۰ شل آب معدنی و ۶۰۰ بسته وسایل بهداشتی توسط ستاد اجرایی بین سیل‌زدگان توزیع شده است. ستاد اجرایی در سه برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت به معیشت و توزیع غذا، ترمیم منازل آسیب‌دیده و احداث منازل خواهد پرداخت.

حسین‌زاده با تقدیر و تشکر از تلاش‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت اظهار داشت: لازم است کار بازسازی و تعمیر منازل تخریب‌شده با سرعت انجام گیرد و خسارات واردشده به کشاورزان و دامداران نیز جبران شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۸:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین