شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان:تکمیل باند دوم راه “کهورستان-لار” را با تذکر و سوال از وزیر راه پیگیر خواهم شد

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید وزارت راه و شهرسازی به تکمیل پروژه باند دوم راه کهورستان به لار اهتمام جدی داشته باشد. به گزارش میلاد…

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید وزارت راه و شهرسازی به تکمیل پروژه باند دوم راه کهورستان به لار اهتمام جدی داشته باشد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ابسنا احمد مرادی  افزود: در دیدار با جمعی از معتمدین شهر بندرعباس، مطالبه مهمی درخصوص تکمیل باند دوم راه کهورستان به لار نیز مطرح شد که نیازمند پیگیری همه جانبه مسئولان استان هرمزگان دارد.

وی با بیان اینکه این مسیر در حوزه استان هرمزگان به طول ۷۵ کیلومتر باقی مانده است، اظهار کرد: عملیات اجرایی ۱۱ کیلومتر از احداث باند جدید تکمیل و در دست بهره برداری است و عملیات زیرسازی و احداث ابنیه فنی ۸ کیلومتر و پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در مرحله اجرایی قرارداد.

مرادی با اشاره به اینکه مطالعات ۵۶ کیلومتر مانده مسیر در حال انجام است، تصریح کرد: در راستای تسریع این پروژه مهم با طرح تذکر و سوال از وزیر راه و شهرسازی پیگیر موضوع خواهم بود.

وی در پایان گفت: به طور حتم تکمیل این پروژه در کاهش تصادفات و میزان فوتی ها و امنیت تردد و جاده ای نیز موثر خواهد بود و باید وزارت راه و شهرسازی به تکمیل این پروژه اهتمام جدی داشته باشد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۸:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “عضو مجمع نمایندگان هرمزگان:تکمیل باند دوم راه “کهورستان-لار” را با تذکر و سوال از وزیر راه پیگیر خواهم شد”

  1. ناشناس گفت:

    اقاي مرادي نماينده بندرعباس همانند اقاي حسين زاده با روحيه جهادي مرد عمل است ونه حرف. بطور يقين به كمك همديگر معضل جاده لار-بندرعباس در زمان كوتاهي برطرف ميكنند و مردم نفس راحتي ميكشند

  2. ناشناس گفت:

    با وجود گذشت ۲ سال از نمایندگی آقای حسین زاده و ۶ سال از تصویب احداث باند دوم محور لار بندرعباس بطول ۲۰ کیلومتر، متأسفانه هنوز حتی یک متر هم دو بانده نشده و عملیات راه سازی بطور کامل متوقف شده است.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین