چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

حسین زاده: هزینه‌های دفاتر را خیرین متقبل شده و در حساب متعلق به هر شهرستان هزینه میشود

همان گونه که در خبرها آمد، جمعه گذشته، طی نشستی با حضور اهالی رسانه و خبرنگاران ۵ شهرستان به دعوت روابط عمومی دفتر حسین زاده نماینده مردم در مجلس شورای…

همان گونه که در خبرها آمد، جمعه گذشته، طی نشستی با حضور اهالی رسانه و خبرنگاران ۵ شهرستان به دعوت روابط عمومی دفتر حسین زاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، از سامانه جدید ارتباط مردمی نماینده مردم رونمایی شده و روسای دفاتر نماینده در ۵ شهرستان لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در سال سوم نمایندگی وی در مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.

به گزارش میلاد لارستان در این نشست که جمعه ۶ اردیبشهت ماه در سالن کنفرانس دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار می شد حسین زاده در سخنانی اظهار داشت: مدیران دفاتر نماینده بی‌اجر و مزد کار می‌کنند و هزینه‌های دفاتر را خیرین متقبل می‌شوند. تمام دخل و خرج‌ها در یک حساب که متعلق به همان شهر است و خیرین و بزرگواران بر آن نظارت دارند هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از خصلت های مومن این است که شکرگزاری نیز انجام شده و هر کسی خدمتی انجام داد باید شکرگزاری نمود به مقوله حفظ آبرو اشاره نموده و اظهار داشت: این دو مهم باید در اصول اخلاقی مردم منطقه نیز رعایت گردد.

حسین زاده که در حضور اصحاب رسانه سخن می گفت افزود: اصحاب رسانه واقفند که  نقد با تخریب کاملا متفاوت است و نقاط ضعف و قوت در نقد دیده شده ولی در تخریب اینگونه نبوده و حتی در تخریب چه بسا نقاط قوت یک شخص منفی جلوه داده شود.

وی با معرفی روسای جدید دفتر لارستان، اوز و جویم مابقی روسای دفاتر را نیز این گونه ابقاع  و یا معارفه مجدد نموده و بر این اساس افراد زیر معرفی شدند

۱)  دفتر لارستان: غلامحسین اسماعیل‌زادگان به جای مصییب علیشیر

۲) دفتر اوز:  ابراهیم احمدی  به جای شریفی

۳) دفتر جویم:  ابوذر جوکاری

۴) دفتر گراش:  جعفر یوسفی به جای  سید عباس جهانبانی( از سال گذشته)

۵) دفتر خنج: عباسی و مجیدی همچنان مسئولیت دفتر خنج بر عهده دارند

همچنین  ابوالحسن محمودی، رییس دفتر نماینده در تهران، می باشد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۹:۴۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین