پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 25 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 9

حسین زاده: تا حقوق مردم در بهسازی راه های منطقه ایفا نشود، دست‌بردار نیستیم.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید رویکرد خود را در موضوع تزریق بودجه به پروژه‌ها تغییر دهد اظهار داشت: بارها گفتیم و اکنون هم می‌گوییم…

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید رویکرد خود را در موضوع تزریق بودجه به پروژه‌ها تغییر دهد اظهار داشت: بارها گفتیم و اکنون هم می‌گوییم که باید از روش‌های نو همچون تهاتر نفت، مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت و ماده ۵۶ استفاده کرد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، حسین‌زاده هفته گذشته  با دکتر خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و دکتر امانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار که شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان و جباری نماینده غرب هرمزگان نیز حضور داشتند، در خصوص راه‌های حوزه انتخابیه و ضرورت توجه جدی به پروژه دوبانده شدن جاده جهرم – جویم – لار – بندرعباس بحث و گفتگو صورت گرفت.

حسین زاده با بیان اینکه در سال‌ گذشته بیش از ۳۰ نفر در جاده‌های حوزه انتخابیه به کام مرگ فرو رفتند و خانواده‌های بسیاری داغدار شدند اظهار داشت: لازم است وزارت راه و شهرسازی توجه جدی به تکمیل و بهسازی جاده‌های این منطقه داشته باشد و نگاهش به تمامی مناطق کشور متوازن باشد. ما تا حقوق مردم ایفا نشود، دست‌بردار نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: دولت باید رویکرد خود را در موضوع تزریق بودجه به پروژه‌ها تغییر دهد. بارها گفتیم و اکنون هم می‌گوییم که باید از روش‌های نو همچون تهاتر نفت، مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت و ماده ۵۶ استفاده کرد.

در این جلسات از معاونان وزیر راه و شهرسازی خواسته شد که سرعت اعتباردهی و ساخت جاده جهرم – جویم – لار – بندرعباس، لار – بستک، گراش – چک‌چک، فداغ – خلیلی، اوز – هیرم – بختیارویه، مربط، کورده – خنج، فرشته‌جان جویم، آب‌باریک بنارویه و تونل بالنگستان افزایش یابد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۸:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین