پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
در پاسخ به مطالبه یکی از وعاظ بیرم؛

دیدار نماینده مردم با وزیر نفت به منظور پیگیری آبرسانی به جنوب فارس

نماینده مردم در مجلس شورای اسلای هفته گذشته به منظور پیگیری موضوع آبرسانی به بخش‌های جنوبی استان فارس (بیرم، صحرای‌ باغ، بخش مرکزی گراش، چاهورز، خیرگو و علامرودشت) به دیدار…

نماینده مردم در مجلس شورای اسلای هفته گذشته به منظور پیگیری موضوع آبرسانی به بخش‌های جنوبی استان فارس (بیرم، صحرای‌ باغ، بخش مرکزی گراش، چاهورز، خیرگو و علامرودشت) به دیدار مهندس اوجی وزیر نفت رفت. وزیر نفت در پاسخ به این مطالبه عنوان کرد که طبق مذاکرات و پیگیری‌هایی که در گذشته صورت گرفته، وزارت نفت آماده مساعدت و مشارکت در انجام این پروژه است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از دفتر نماینده مردم، حسین زاده همچنین خواستار اختصاص بودجه بیشتر از محل مسئولیت‌های اجتماعی این وزارتخانه برای پروژه‌های عمرانی، بهداشتی، آموزشی و ورزشی حوزه انتخابیه شد.

وی در ابتدای این دیدار از تلاش‌های وزیر نفت برای توسعه دیپلماسی انرژی و افزایش فروش نفت و درآمدهای حاصل از آن هم تشکر و اقدامات این وزارتخانه در یک سال گذشته برای توسعه پروژه‌های عمرانی، ورزشی و آموزشی در شهرستان‌های جنوبی فارس را نیز مثبت ارزیابی کرد.

این دیدار پس از صحبت‌های یکی از سخنران‌های مذهبی شهر بیرم رخ داد  که به انتقاد از وضعیت آب شرب آن بخش و کم‌توجهی مسئولان پرداخته شده بود.

 آبرسانی به ۵ بخش جنوبی استان در مرحله‌ی اخذ ماده ۲۳ قرار دارد و لازم است مسئولین استانی اهتمام جدی تری نسبت به این موضوع داشته باشند. البته به گزارش میلاد لارستان و طی بررسی صورت گرفته، مجوز ماده ۲۳ در خصوص موضوع آبرسانی برای بخش های لارستان قبلا اخذ شده بود که با توجه به اضافه شدن چند بخش لامرد به موضوع آبرسانی مذکور و تغییر شرح کار طرح، نیاز است مجددا مجوز اخذ گردد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین