پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 24 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

اختصاص 5 میلیارد ریال از بودجه در اختیار نماینده جهت تکمیل پروژه کتابخانه بزرگ لارستان

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی که به دلیل تعطیلی مجلس هفته گذشته در منطقه به سر می برد، پجشنبه گذشته با حضور در شهر لار علاوه بر استماع درخواست…

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی که به دلیل تعطیلی مجلس هفته گذشته در منطقه به سر می برد، پجشنبه گذشته با حضور در شهر لار علاوه بر استماع درخواست برخی از مراجعین و پاسخ به آنها در محل دفتر نماینده در شهر لار به بازدید از برخی پروژه ها نیز مبادرت ورزید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم، حسین زاده در ابتدا از محل اجرای پروژه کتابخانه بزرگ عمومی شهر لار بازدید نموده و در جریان اخرین اقدامات صورت گرفته جهت تکمیل طرح مذکور و مشکلات آن قرار گرفت. نماینده مردم  جهت اتمام پروژه مذکور مبلغ ۵ میلیارد ریال را از محل بودجه در اختیار خود اختصاص داد.

حسین زاده در ادامه از شرکت پاذیر الکترونیک واقع در شهرک صنعتی بازدید به عمل آورده و سپس با حضور در محل شرکت لبنیاتی قنبرزاده در شهرک صنعتی درخواست های این مجموعه  را بررسی نمود.

نماینده مردم در پایان حضور خود در لار به اتفاق مسئولین در منزل امام جمعه حضور یافته و گزارش پیگیری موارد را با حجت الاسلام موسوی خرم مطرح نمود.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اختصاص 5 میلیارد ریال از بودجه در اختیار نماینده جهت تکمیل پروژه کتابخانه بزرگ لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    درود بر دکتر حسین زاده مرد میدان و جهاد. کتابخانه مرکزی لار مدت ده سال است که همچنان ادامه دارد !!؟؟ امید است با تلاش دکتر حسین زاده و پیگیری اقای معتمد امسال عملیات اجرایی کتابخانه به پایان برسد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین