یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 34 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

برگزاری نخستین گردهمایی مسئولان ایستگاههای رادیویی فارس در لارستان

میلاد لارستان: نخستین گردهمایی مسئولان ایستگاه های رادیویی صدا و سیمای مرکز فارس در لارستان برگزار شد.

نخستین گردهمایی مسئولان ایستگاه های رادیویی صدا و سیمای مرکز فارس در لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل فرستنده رادیویی سازمان صدا و سیما در نخستین گردهمایی مسئولان ایستگاه های رادیویی صدا و سیمای مرکز فارس در لارستان، از یکسان سازی (sancron) فرکانس های رادیویی از مبدا تا مقصد در استان فارس خبر داد.

علیرضا شریفی که برای بررسی و تقویت ۹ ایستگاه فرستنده رادیویی سراسر استان فارس به لارستان سفر کرده بود، گفت: برای آزمایش این طرح بزرگ ۴ فرستنده رادیو در جنوب زیر پوشش طرح تک فرکانسی قرار گرفت.

مدیرکل فرستنده رادیویی سازمان صدا و سیما با بیان اینکه این طرح قرار است در سال آینده در سطح ملی اجرایی شود، افزود: با توجه به ضرورت موضوع و جلوگیری از تنظیم گیرنده های خودرو در هنگام سفر، این طرح در جنوب استان فارس با فرکانس ۱۲ و ۸۷ آزمایش شد.

شریفی گفت: در طرح تک فرکانس شدن گیرنده های رادیویی، افراد می توانند هنگام سفر از یک منطقه به منطقه دیگر با یک فرکانس ثابت و بدون تغییر فرکانس با کیفیت بالا امواج رادیو را دریافت کنند.

وی افزود: اکنون این طرح در مسیر تهران به مشهد  در حال اجراست و هموطنان می توانند با فرکانس ۵۵۸ برنامه ها را دریافت کنند.

همچنین در این گردهمایی مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس نیز با ابراز خرسندی از وضع پوشش فرستنده های رادیویی و تلویزیونی در فارس گفت: در سال آینده با توجه به همکاری و مشارکت مسئولان همه شهرها و روستاهای پرجمعیت استان از شبکه دیجیتال بهره مند می شوند.

سیدتقی سهرابی افزود: خانواده بزرگ صدا و سیما در تلاش است که جلوی نفوذ شبکه های ماهواره ای را در کشور بگیرد و این با تلاش و همت مسئولان فنی در حوزه ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی و تقویت آنها در استان عملیاتی خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین