پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

 طرح نهضت ملی در جوار بلوار شهید سلیمانی (ورودی لار از سمت جهرم) با 8 هزار واحد اجرا می‌شود

 طرح نهضت ملی در جوار بلوار شهید سلیمانی (ورودی لار از سمت جهرم) با ۸ هزار واحد اجرا می‌شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده…

 طرح نهضت ملی در جوار بلوار شهید سلیمانی (ورودی لار از سمت جهرم) با ۸ هزار واحد اجرا می‌شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم،  ساخت ۸ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن برای شهر لار در مسیر اجرایی شدن قرار دارد. حسین زاده در این خصوص خاطرنشان کرد: در دیداری که به همراه مهندس شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با دکتر فخاری مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و معاونش در روز سه‌شنبه ۲۴ آبان داشتیم، با ساخت ۸ هزار واحد مسکونی در مجاورت بلوار شهید قاسم سلیمانی (ورودی شهر لار از سوی جهرم) موافقت شد.

وی  با بیان اینکه مساحت این زمین ۳۲۰ هکتار است، گفت: زمینی که در گذشته برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در لار در نظر گرفته شده بود، مناسب نبود و زمین جدیدی برای اجرای طرح، شناسایی شد.

نماینده مردم ادامه داد: پس از گفتگوی مالکان زمین جدید و موافقت وزارتخانه، خانه‌های مسکن ملی در ورودی شهر لار ساخته خواهد شد که به زیبایی و دورنمای شهر خواهد افزود.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۸:۴۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین