یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

بررسی سبک خانواده در جلسه شورای فرهنگ عمومی لارستان

جلسه شورای فرهنگ عمومی لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس؛ پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان لار، با…

جلسه شورای فرهنگ عمومی لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس؛ پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان لار، با حضور اعضای اصلی شورا و روسای مدعو ادارات مکلف در تحقق برش استانی مهندسی فرهنگی برگزار شد.

در این نشست برنامه های پیشنهادی ادارات تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، صنعت معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتاق اصناف پیرامون مساله حاکم نبودن سبک زندگی اسلامی- ایرانی در نهاد خانواده و اقدام ملی شماره یک مورد بررسی قرار گرفت.

هماهنگی برنامه های شهرستان در راستای بزرگداشت روز بصیرت نهم دی ماه و سالروز شهادت سرباز ولایت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، از دیگر موضوعات مطروحه در این نشست بود که تصمیمات مقتضی جهت برپایی هرچه بهتر مراسم اتخاذ شد.

 در پایان این نشست حجت الاسلام موسوی خرم ریاست شورای فرهنگ عمومی لارستان، ضمن تاکید بر اهمیت جامه عمل پوشیدن برش استانی مهندسی فرهنگی، بر حرکت و تکاپوی بیشتر ادارات و نگاه نو با توجه به مسایل و مشکلات موجود در شهرستان، خواستار سرعت عمل در ارایه طرح های پیشنهادی ادارات شد.

وی همچنین بزرگداشت آیین ها و مراسم مذهبی و ملی را ضروری دانسته و فضاسازی شهری و تولید محتوا توسط ادارات، در ایام پیش رو به خصوص روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را خواستار شد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین