جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 16 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مشکل قطعی برق چاه‌های کشاورزی لارستان رفع شود

  امام جمعه لارستان با طرح این گلایه مبنی بر اینکه طی روزهای اخیر برق تعدادی از چاه‌های مناطق لارستان قطع شده است، گفت: این موضوع موجب نارضایتی و تماس‌های…

 

امام جمعه لارستان با طرح این گلایه مبنی بر اینکه طی روزهای اخیر برق تعدادی از چاه‌های مناطق لارستان قطع شده است، گفت: این موضوع موجب نارضایتی و تماس‌های مکرر بهره‌برداران شده است و از آنجا که در حال حاضر در مرحله داشت و دانه‌بندی محصولات کشاورزی قرار داریم، انتظار است با عنایت مسئولان این مشکل رفع شود.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با تجلیل از تلاش‌های بی‌وقفه فرماندار انقلابی و جهادی لارستان در راستای ارائه خدمات به مردم طی یکساله اخیر اظهار کرد: با پیگیری‌های فرماندار لارستان، یک هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان برای امور اجرایی و طرح‌های عمرانی زیربنایی و خدماتی نظیر راه، برق، آب، گاز، آبخیزداری، آموزشی، ورزشی، مذهبی، مخابرات، هلال‌احمر، برق منطقه‌ای و سایر موارد جذب شده است.

وی با محکوم کردن اقدام وقیحانه اهانت به ساحت قرآن کریم در کشورهای اروپایی، با بازخوانی گوشه‌ای از پیام مقام معظم رهبری درباره این حرکت گستاخانه، افزود: این اقدامات نشانه دشمنانی استکبار با اصل اسلام است و از همه آزادی‌خواهان جهان انتظار مقابله با این سیاست پلید توهین به مقدسات و نفرت‌افکنی است.

امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه اهانت جنون‌آمیز به قرآن با شعار آزادی بیان نشان می‌دهد هدف حملات استکبار، اصل اسلام و قرآن است، تصرح کرد: برخلاف توطئه استکبار، قرآن روزبه‌روز پرفروغ‌تر شده و آینده از آن اسلام است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه بسیار از معابد با اعتقادات عجیب و غریب در سطح دنیا وجود دارد که مستکبران به جهت آنکه با منافع آنها منافاتی ندارد، کاری ندارند، خاطر نشان کرد: دشمنان با اسلام انقلابی که در مقابل آنها ایستاده است، دشمنی می‌کنند و البته حُسن این قبیل کارها آن است که نسل جدید انقلاب ما، باطن آنها را بیشتر می‌شناسند.

وی با یادآوری نکاتی از پیام اخیر مقام معظم رهبری به اجلاس نماز، با بیان اینکه نمازگذار به اندازه ظرفیت خود از نماز بهره‌ می‌برد ولی در این میان جوانان و نوجوانان از همه جلوتر هستند، ادامه داد: پدران و مادران، معلمان و استادان، می‌بایست حقیقت رابطه نماز و جوان را به یاد داشته باشند و وظیفه‌ای که بر دوش آنهاست.

حجت‌الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه مدارس، دانشگاه‌ها و به طور دانشگاه فرهنگیان، صداوسیما و سایر دستگاههای فرهنگ‌ساز در شمار مخاطبان اصلی برپایی نماز جای می‌گیرند، عنوان کرد: انتظار می‌رود بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت، فعالین فرهنگی و ائمه جماعات با مسئول امور مساجد لارستان داشته باشند تا بتوان مساجد را به یک بروزرسانی برای ارائه کارها تبدیل کرد.

امام جمعه لارستان ۱۲ بهمن‌ماه سالروز بازگشت غرورآفرین حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر را گرامی‌داشت و گفت: در طول این ایام برنامه‌های متنوعی در سطح لارستان برگزار می‌شود که یکی از این مراسم‌ها، برگزاری مراسم نمادین ورود حضرت امام(ره) در محل فرودگاه لارستان است.

وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم یک سند بسیار مهمی است، افزود: در این سند بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، آن پیر وارسته حضرت امام خمینی(ره) در رأس کشوری قرار گرفت که مایه‌های ایمان مردمش بسی ریشه‌دار و عمیق بود و انقلاب به یک انحطاط تاریخی پایان داد و در گام نخست رژیم ننگین سلطنت استبدادی را به یک حکومت مردمی و مردم‌سالار تبدیل کرد و عنصراراده ملی را که عنصر پیشرفت همه‌جانبه و حقیقی است در کانون مدیریت کشور وارد کرد.

حجت‌الاسلام موسوی با طرح این گلایه مبنی بر اینکه طی روزهای اخیر برق تعدادی از چاه‌های مناطق لارستان قطع شده است، اضافه کرد: این موضوع موجب نارضایتی و تماس‌های مکرر بهره‌برداران شده است و از آنجا که در حال حاضر در مرحله داشت و دانه‌بندی محصولات کشاورزی قرار داریم، انتظار است با عنایت مسئولان این مشکل رفع شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۵:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین